Flashback
Ben Uraz ve sanırım hayatımdaki en kötü kararı alarak Çağrı'dan hoşlanmaya başladım.
Çağrı ve ben asla olamayız çünkü o ciddi ilişki sevmeyen biri her gün başkalarıyla çıkıyor , en uzun ilişkisi 4 gündür herhalde ve ben bu adama aşık oldum.
Bugün pazartesiydi ve ben okul için hazırlanmıştım bile, annemin gitmeden önce hazırladığı sofraya oturdum ve kahvaltımı ettim.
Kahvaltıdan hemen sonra eşyalarımı alarak okula doğru yürümeye başladım.
Okulun kapısından girmemle birlikte arkadaşım Deniz yanıma uçtu evet doğru gördünüz bildiğin üzerime uçtu ve kendimi yerde buldum "Lan Deniz bir kere de düzgün gel yanıma" Herkes bize bakmıştı ve bu çok utanç vericiydi " yaw Uraz ne bu ciddilik kardeşim kendine gel" bu lafına gözlerimi devirmeden edemedim.
O uzun merdivenleride atlattıktan sonra sonunda sınıfa girmiştik hemen çantamı sırama bıraktım ve Deniz'le birlikte öbürlerini beklemek için bahçeye indik.
Çağrı'nın arkadaşlarının oturduğu çardağın hemen yan tarafı boş olunca Deniz'i oraya çekiştirdim ve oradaki çardakta bizimkileri beklemeye başladık.
Bir süre sonra kapıdan koşarak bir kız girdi ve onun arkasından da Çağrı girdi bu ikilinin ne alaka olduğunu çözmeye çalışırken birden oluşan şeyle gözlerim sonuna kadar açıldı, şu an yanlış görüyorum değil mi? yoksa Çağrı o kızı herkesin içinde öpüyor muydu?
O kadar şok olmuş ve üzülmüştüm ki Deniz'in sesini bile duymamıştım "İyi misin lan cevap ver...lan Uraz olum cevap versene" irkilerek ona baktım" iyiyim ya bir anlığına dalmışım" Deniz tabii ki de anlamıştı ama fazla üstelemedi.
Flashback and now
Okul bitmişti ve ben uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yapmıştım
Çağrı'ya yazmıştım
Anonim/Çağrı
Anonim:
O kızla sevgili misiniz?