𝗧𝗫𝗧 𝘅 𝗬𝘂𝗵𝗮 : 𝗕𝗲𝗵𝗶𝗻𝗱-𝗧𝗵𝗲-𝗦𝗰𝗲𝗻𝗲𝘀

12 0 0
                                    

┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓

┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

"One, dream! annyeong haseyo Tomorrow By Together imnida !!" ahli TXT menyapa dengan semangat sebaik sahaja yuha masuk ke dalam bilik meeting itu. " Annyeong haseyo Neon-g Yuha imnida" yuha menyapa kembali, seraya menunduk hormat dan tersenyum.

┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓

┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

Mereka berenam mengambil tempat duduk, heuning kai mula memberi tahu sebab mereka memilih yuha untuk collab bersama pada comeback kali ini. " kami membuat keputusan untuk memilih yuha noona sebab kami fikir suara yuha noona sangat sesuai dengan lagu baru kami " ujar huening kai, ahli txt yang lain hanya mengangguk setuju.

" lagipun, salah satu impian kami adalah untuk collab dengan noona, kami gembira bila noona setuju" soobin menyambung dengan nada teruja, yuha hanya tertawa sambil mengucapkan terima kasih.

" noona, aerin noona mana ?" soal beomgyu tiba-tiba, yeonjun menjegilnya tajam, tetapi beomgyu membalas pandangan yeonjun dengan menjelirkan lidah.

"ah aerin? dia ada sesi photoshoot dengan Elle Magazine" yuha membalas sambil mengukirkan senyuman. Selepas itu, mereka mula berbincang tentang bahagian yuha dan bagaimana yuha harus menyanyikan bahagian itu.

┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓

┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

kini, mereka berada di dalam studio untuk sesi rakaman, ahli TXT duduk di sofa, sambil melihat ke arah yuha, "wahh, yuha noona nampak seperti seorang professional"kata yeonjun, mulutnya terbuka luas apabila melihat aura dan karisma yuha yang berada di dalam ruang rakaman itu.

" memanglah, yuha noona kan dah lama debut, sejak Moonstar" balas taehyun, mereka semua mengangguk setuju, tidak sangka idol yang terkenal itu kini berada di bawah agency yang sama dengan mereka.

" woww" ahli txt mula terpegun dengan suara yuha sebaik sahaja yuha mula merakam bahagiannya bersama producer. Producer itu mengangguk ceria dan memuji yuha. "suara yuha noona memang sesuai dengan lagu ni" kata beomgyu, heuning kai pula melihat yuha dengan pandangan bangga, dia menepuk tangan dengan kuat dan tidak berhenti daripada memuji yuha sebaik sahaja yuha selesai.

sekarang, sudah tiba masa setiap seorang daripada ahli TXT untuk melakukan rakaman, soobin mengajak yuha untuk melepak bersama mereka sebaik sahaja mereka selesai membuat rakaman, yuha tidak henti daripada menyokong dan memuji setiap ahli txt apabila mereka keluar dari ruangan rakaman itu.

taehyun, tidak melepaskan peluang untuk menunjukkan magic tricksnya kepada yuha, dia tertawa apabila melihat wajah terkejut yuha. "ajar lahh!!" kata yuha teruja, wajahnya bertukar masam apabila taehyun menggelengkan kepalanya. "no no, secret!"

selepas selesai sesi rakaman itu, yuha dan ahli txt masuk ke dalam bilik latihan txt sambil membawa minuman yang mereka beli di Hybe's Cafeteria. Mereka duduk di tengah bilik latihan di dalam bulatan, beomgyu mengeluarkan kad UNO dan mereka bermain dengan ceria.

bilik latihan itu dipenuhi dengan suara jeritan dan gelak tawa daripada mereka apabila heuning kai memberikan kad tambah pada taehyun yang sudah hampir menang itu. Ketawa mereka semakin kuat apabila yeonjun menendang beomgyu oleh kerana beomgyu memberikan kad tambah padanya, sama seperti situasi kai dan taehyun tadi.

dua jam sudah berlalu, yuha dan ahli txt mengambil gambar bersama sebelum melambai sesama sendiri dengan senyuman, yuha masuk ke dalam studio miliknya untuk melakukan live bersama neo memandangkan dia mempunyai masa lapang.

❝𝐍𝐄𝐎𝐍-𝐆❞ + 𝖲𝖫𝖮𝖶 𝖴𝖯𝖣𝖠𝖳𝖤Where stories live. Discover now