Dış görünüş neden bu kadar önemli ki? İnsanlar dış görünüşe neden bu kadar önem verir? İnsanlar bir insanın "kusuruyla" neden dalga geçer? Bunların ne önemi var ki? Gün gelecek hepimiz yaşlanacağız ve "güzelliğimiz" kaybolucak. Dış görünüş insana sadece estetik zevk verir. Başka bir işlevi yoktur. Peki ya iç görünüş? Kaç yaşına gelirsen gel seninle beraberdir. Kendine hakim olduğun sürece asla kaybetmezsin bu özelliği. Aynaya baktığınızda ne hissediyorsunuz? Eğer çirkin olduğunuzu hissediyorsanız neden hissediyorsunuz? Muhtemelen insanların hakkınızda olucak düşüncelerinden dolayı hissediyorsunuz ama inanın bana insanların sizin hakkınızda olan kötü düşünceleri önemli değil. Bir insanın size dış görünüşünüz hakkında kötü bir söz söylemesi neden bu kadar önemli? Eğer o size kötü bir söz söyediyse eğer bu önemli değildir. Saygısız,düşüncesiz,olgunlaşmamış,kötü birinin düşüncesini niye umursayasınız ki? Kişinin kendisine saygısı yok inanın bu tür kişiler için kendinize eziyet etmenize gerek yok. Değerli hayatımızı böyle bir şeye bağlı yaşamanın ne anlamı var ki?
İnsanları çirkinleştiren dış görünüşleri değil,iç görünüşleridir.
-Robin SharmaDış görünüş bir yanıltıcıdır, insanın yüreğindeki güç, yalnızca yüzlerine ya da bedeninin çevikliğine bakarak değerlendirilemez.
-José SaramagoGörünüş sizi aldatmasın. Gerçek daima tektir. -Haruki Murakami
Bir insanın yönünü çizmesinde hiçbir şeyin dış görünüş kadar dramatik bir etkisi olmadığına inanıyorum, aslında dış görünüşünün çekici olup olmadığına duyduğu inanç, dış görünüşten çok daha etkilidir.
-TolstoyDostum, göründüğüm gibi değilim. Görünüş sadece giydiğim bir elbisedir.
-Halil cibranGörünüş her şey değildir.
-Arnavut atasözüGörünüşe göre yargılamayın; zengin bir kalp, fakir bir ceketin altında olabilir.
-İskoç atasözüHiç içime sinmedi,siz neler düşünüyorsunuz?,sizin fikirleriniz ne? Sizde fikirlerinizi belirtirseniz eğer çok sevinirim umarım yazım yanlışı yapmamışmışımdır.iyi günler kendinize iyi bakın,sağlıcakla kalın.