De acum lucrurile vor lua o intorsatura groaznica.
Nu dureaza mult si ajungem in biroul dn-lui Pride.Pare prietenos, dar oamenii au multe fete.
N: Buna ziua domnule Pride! Ma numesc Kim Williams, iar acesta este asistentul meu Robert Williams si sunt foarte incantati sa va cunoastem.
P: Ce dragut! Sunteti frati cumva?
E: Nu domnle suntem casatoriti.
P: Ooo! Scuzati-ma, dar semanati foarte mult.Vreti ceva de baut??
Acum incepe diversiunea.
N: Multumim pentru ospitalitate. As vrea o cafea, iar tu Robert?
E: Ma multumesc doar cu un pahar de apa.Multumesc.
P: Asistenta mea le va aduce imediat.Puteti incepe cu intrebarile.
Ii punem cateva intrebari de baza pana vine asistenta acestuia cu cafea. Cand ea a venit, am facut tot posibilul sa para un accident cand cafea a ajuns pe dn-ul Pride.
N: Ooo! Imi pare asa de rau domnule Pride. Lasati-ma sa va ajut la baie.
P: Nu este nimic, se mai intampla accidente.
N: Va rog sa ma lasati sa va ajut, domnule.
P: Bine, fie. Urmeaza-ma te rog.
Si de aici Eric cred ca se va descurca.
Perspectiva lui Eric.
Este foarte ciudat. Pride are un sistem foarte complicat de paza pe laptop.Dar sunt Eric, pot sa-l sparg.Dupa ce am selectat tot ce aveam nevoie, am asteptat 10 minute. Nell intarzia prea mult. Cred ca s-a intamplat ceva. Dar cand ies din biroul lui Pride sunt lovit in cap foarte tare.
Anonim: Noapte buna Eric Beale, noapte buna!
Si lesin.