Elbet sizlerde bir kerede olsa aşık olmuşsunuzdur. Bu gayet normal herkes yaşar. Bi havuzda , denizde , otelde ,köyünüzde , sahilde yürürken yada her hangi bi kafede gözünüze ilk çarpan kişiye karşı ani bi his hissetmişsinizdir. Belkide gelecekteki kocanızın olmasını istediğiniz yıllardır tanıdığınız bi plotoniginiz vardır. Belkide uzun bi ilişkinizden ayrıldığınız bi eski sevgiliniz. Sizce bunlardan hangisi zor unutulur?
Kiminiz ilk tanımadığınız kişi dicek , kiminiz platonik aşkı , kiminiz uzun ilişkisindeki kişiyi ama bana göre o yaz akşamları buluştuğunuz ,beraber gezdiğiniz , ilk zamanlar aranızdaki ilişkiyi bilmediğiniz sonrada bi anda sevgili olup o yaz onunla çıktığınız ve kısa süre sonra ayrıldığınız kişi zor unutulur. İşte bende o ilişkideki kız tarafı oluyorum.
Aylar geçti hala seni unutamadım be.Yaz aşkları zor unutulur derlerdide inanmazdım ama cidden öyleymiş. Kitap yazmak gibi bi niyetim yoktu ama ancak yazarak acımı dindirmeyi bu yaz aşık olduğum kişiye özel yazdığım defterden anladım.
Bide o defteri fizikçiye yakalattım ahh benim salak aklım.
Her neyse işte ben o defteri herkese okuttum herkes bununla ilgili kitap yazsan tutar dedi inanmadım bende ama denemekten zarar gelmez. Ama cidden eğer birini unutmak istiyorsanız yazın kardeşim öyle ağlamakla unutulmuyor. Ben ilkte b12 eksikliğim var unutmim o güzel anıları diye yazmaya başladım. Sonra bi baktım unutmaya sıkılmaya başlıyorum dedim ben hep yazimda bu çocuğu artık unutim. Yazmayı sevmiyorum diyorsanız okuyun valla. Ben unutum diye bussuru kitap bitirdim. Her neyse işin sonunda unutunda valla yoksa size hiç bisey katmıyorlar. Onun aklından hemen o ilk gece çıkıyorsunuz. Fakat siz onu bi ömür sevmeye mahkumsunuz gibi her geçen gün dahada çok seviyorsunuz. O ayrılırken attığı mesajlardaki hakaretler , küfürler , "seni sevmiyorum bırak artık peşimi kızım" demeler bile olsa siz yine onu sevmeye devam ediyorsunuz. İşte bizler buna aşk diyoruz ama affedersinizde bu tam bi enayilik oluyor."Seni sevmiyorum artık yeter bu kadar başka birini bul" Bana yazdığın son mesajlardan biri ama ben sana ne demiştim "söz veriyorum sen dönene kadar başka biri bana haram olsun" işte ben hala sözümü tutuyorum ama sen ne zaman döneceksin ve oğlum. Artık bazı sözler tutulmaya değmez gibi geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi seni sevdim
Literatura KobiecaBu kitaba girdiğinizde işte benim hayatım, benim yaşadıklarım,benim hayallerim diyebileceğiniz bi kitap. Benim küçük anılarım, sizlerinde elbet yasamışsınız diyebileceğiniz küçük ask yorumları hadi hep beraber okuyalımmı??