O ediție specială de craciun, după asta o sa urmeze si de Halloween chiar dacă nu suntem în sezon.
Poate sa treaca oricine de la povestea originală. Partea asta are timp limitat 1-2 luni apoi se revine la cel original. Asi avea pretenția ca să facem dublu pentru ca și pentru mine e destul de plictisitor ca să fac decât pentru unu.
Sa începem!_________________________________________
1 Attack on titan.
Toată unitatea era in pregătiri de craciun. Toți cadetii ajutau la pregătire cu ce puteau, uni făceau decorațiuni de mana pentru a împodobii înăuntru, dar și afara.
Erai in sala de mese sa ajuți la montarea bradului si la decorarea lui. Prietenii tai erau la o masă aproape făcând decorațiuni manuale ca să arate cât decât frumos.Ce faci?
(Nume, crush(unde e cazul),prieteni, număr rp, dublu/simplu)
_________________________________________
2) Black ButlerBook of Christmas
Intrasem in luna decembrie bine, toată Londra incepuse cu pregătirile de Craciun. Era un an destul de greu, petreceai sărbătorile fără familie/ departe de casă. Prin ziare se anunță că umbla un criminal in serie care are ca victime fete de la 14 ani in sus.
Erai într-un magazin de prăjituri alegeai prăjitura perfecta pentru a da comanda sa o ai de Craciun.
Ce faci?(Nume/Crush(unde este cazul)/specie/nr rp/simplu/dublu)
_________________________________________
3) Diabolik LoversO zi frumoasa de iarna la conacul (unde esti). Tragi draperiile, deschizi geamul si simti briza rece, poti observa zăpada care s-a asternut peste grădina care acolo odata stăteau trandafirii superbi. Cineva bate la usa.
(Ruki/Reji):Micul dejun e gata!
Spune pe un ton cald apoi e aud cum pasi lui se îndepărtează de usa.Ce faci?
(Nume, Crush(unde e cazul),specie,nr rp,Dublu/simplu)
_________________________________________
4) Inazuma ElevenFrontiera Fotbalului internațională 2
Echipa ta a fost aleasă să reprezinte Japonia la un nou sezon de FFI. Locul unde se ținea FF era in Insula Frontierei. Era ceasul 7:30 iar avionul pleca la 9:15, erai destul de intarziere. Telefonul suna înnebunit, tu răspunzi.
(Prieten):Unde esti?? O sa pierzi avionul!
Spune acesta tipand in telefon.Ce faci?
(Nume,crush(unde e cazul),echipa,nr rp,dublu/simplu)
_________________________________________
5)Naruto
Cu pasi repezi se apropie cea mai așteptată sărbătoare a anului, Festivalul Rinne. Cu toti o așteptau, este un festival de Craciun ași zice asa. Toată Konoha era disperată sa faca tot ce trebuie ca să termine până în ziua festivalului.
Într-o dimineață devreme te trezesti fiind gata să începi cu pregatitul casei. Trebuie să mergi la cumpărături:
Ce faci?(Nume, crush(unde e cazul),Prietenii,nr rp,simplu/dublu)
_________________________________________
6)Tokyo RevengerThe battle of midnight
Fulgi de nea se așează formând o pătură frumoasa alba. Era o întrunire a grupurilor in seara asta si tu făceai parte din ea ca (comandat/căpitan de diviziune). Era deja destul de devreme ca să începi să te pregătești. Crăciunul se apropia cu pasi repezi si parca aveai senzația că acest craciun nu va fi chiar cel mai vesel.
Ce faci?(Nume, crush(unde e cazul), grup,prietenii, nr rp, dublu/ simplu)
_________________________________________
7)Pentru Jujutsu Kaisen va fi indisponibil, iar cei care aleg acest rp ori continuă la prima poveste ori își alege alt anime sau ce mai e pe aici.
________________________________________
8)Ninjago.The snow flower festival
Iarna, un anotimp special pentru locuitorii din Ninjago. Toți se agita sa pregătească totul din timp. Orașul era împodobit cu tot felul de instalații superbe care puteau fi văzute cu ușurință noaptea, în centru orașului se așează un brad înalt și rezistent gata impodobit. Orașul era o frumusețe.
La mănăstire nici ninja nu stăteau, împodobeau mănăstirea cu tot felul de decorațiuni, iar Maestrul Wu dădea indicatii cum sa fie așezate.Ce faci?
(Nume,crush(unde e cazul), putere,nr rp,dublu/simplu)
_________________________________________
9)TmntPe străzile din New York se anunță cât de curând sa ningă, cerul era foarte înnorat făcând ca orasul sa fie decât luminat de luminile amplasate pe lângă drumuri.
Jos in canale erau cele 4 țestoasă cu prietenii lor. Mikey impodobeste bradul, Raph se uita pe niște benzi desenate, Leo se uita la serialul lui la Tv, iar Don cercetează ceva.
Erai pe canapea butonand telefonul cand vine sensei Hamato.
Hamato: Credeam ca va antrenați!Ce faci?
(Nume, crush(unde e cazul), prieteni, nr rp, simplu/dublu)
_________________________________________
10) Huntik (indisponibil)11)Code Lyoko (indisponibil)
12) Encanto (Indisponibil)
_________________________________________
13)Harry potterAnul trecea usor usor repede, venise iarna. 3 Decembrie. Se anunță din timp organizarea sărbătorii Yule, iar toti elevi erau încântați. Fetele mai de care se pregăteau cu rochii si sperau ca interesele lor romantice o sa le invite la balul care se organizează în cinstea acestei sărbători de iarnă.
Începi ziua in forta cu ora lui Snap. O încântare ce pot să spun. Era un proiect despre crearea unei porțiuni in grup de trei persoane. Erai in echipa cu (Cine vrei chiar si crush) cand unul din ei pune prea mult ingredient si aceasta iti buseste in fata.
Pansy/:(incepand sa rada):Cred că ai ceva pe fata!Ce faci?
(Nume, crush(unde e cazul),casa, prietenii, nr rp, simplu-dublu)
_________________________________________
13.Chesti: (Jp/K-pop,etc)
Venisesi din turneu, de abia ai aterizat cand cea mai buna prietena te așteapta de parca nu te-a mai văzut de 100 de ani. Lumea începea să decoreze orașul pentru Crăciun facandu-l ca in orice an cel mai frumos fata de celelalte orase.
Te plimbai prin aeroport cand cineva tipa si iti sare in spate gata să cazi cu tot cu ea.
(....):Ce Mă bucur să te vaaad! (Spune fata dandu-ti o mulțime de imbratisari)Ce faci?
(Nume,crush(Unde e cazul),prieteni, categoria, nr rp,simplu dublu)
_________________________________________