ANLAM

7 0 0
                                    

Merhaba. Bundan sonrasında hayatımdaki birçok insanın bir haber olduğu bu platformda belirli bir düşüncelerimi yazmak not etmek ve ileri ki zamanlara tekrardan baktığımda ders aldığımın keyfini yaşayabileceğim anılarımı paylaştığım kısım olacağını düşünüyorum. Zamanında ' YOLDAŞIM' diye adlandırdığım kardeşim bildiğim arkadaşımın sayesinde yazdıklarını bize gösterme çabasında olduğu platformu ancak 1 sene sonra tekrar aklıma gelip keşfedip kullandığım bir yaşam tarzı olacağını düşünüyorum. 


Herkes biliyor ki hayatındaki en yakın arkadaşın ilerideki sen olduğunu öğrendiğini düşünüyorum en azından 25 30 yaşına gelmiş genel Wattpadd kullanıcı profillerinden öğrendiğim kadarıyla.  İlerideki en yakın arkadaşıma bir şeyler iletebilmek için geldiğim bu platformda bahsetmek istediklerim tekrardan bahsediyorum. Şu zamanımda farkettiğim tecrübe ettiğim davranışlarını duyguları paylaşabilmektir. Telefonun ya da bilgisayarın Notlar kısmına da yazabilirdim ama ilgi çekmek her zaman hoşuma gittiğinden buraya yazmak istedim. Aynı zamanda da bana motivasyon olacağını da biliyorum bu yazdıklarımın. Bir yerden de okuyan mesaj atan birileri hayatından bir şeyler paylaşan önemseyen yaşayan insanlarla aynı ortamda bulunup da konuşabilmek bana daha da yaşadıklarımı anlatmak ve bunlardan ders çıkartarak ilerideki arkadaşıma bir şeyler aktarabilmek onu geliştirmek istiyorum. Bence bu güzel bir uygulama. İnsanın ileride ki zamanları için bir şeyler yapmak illa ki Bireysel Emeklilik Hesabı açmasına gerek yok ya da işte parasını harcamasına yatırım yapmasına gerek olmadığını düşünüyorum. Bu zamanda yapılması gereken en önemli şey davranışların ileri ki zamanlara nesillerine  taşıyabilmek bence. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ANLAMWhere stories live. Discover now