Det var sikkert bare gjennomtrek. Strømmen kom tilbake men alt ble svart. Jeg våknet på gulvet. Dødsannonsene var borte tingen jeg så i skuffen var også borte. Men en ting var her som ikke var her før strømmen gikk... Et helt skjelett lå i sengen med en kniv i brystet og i håndtaket til kniven var begge hendene.
Og borte ved skapet var et tau og bundet fast i tauet var et svevende skjelett. Jeg trudde ikke et spor på det så jeg kløp meg Selv... Skjelettene var der fremdeles. Lyset gikk. Etter et halvt minutt gikk lyset på igjen og begge skjelettene var borte. Ikke en smule var igjen. Men borte i døra var det et notat.
Der sto det: Kjere Sacha du har sett meg i mørke du har sett et papir men hva er det neste at du får gevir?
Etter jeg leste lappen fikk jeg vondt i hode. Jeg så på klokken den var 21:57 jeg gikk å la meg. Jeg våknet med et lik i senge kanten, jeg satte til et skrik. Like etter kom Jonas, han så liket han også han tok plutselig en lommelykt å lyste på døren.
Like etterpå gikk lyset og det var bare jeg Jonas og liket. Døren gikk ikke opp Jonas lyste på like men det var borte. Jonas gikk bort til lysbryteren. Han skrudde på lyse. Døren var stengt liket var fremdeles borte og det hadde kommet enda en lapp der sto det: grusom er du og din gode venn snart kommer satan for å ta med dere hjem.
YOU ARE READING
Skrekk hotellet
HorrorSacha er tolv år og hun blir mobbet av de andre i klassen En dag drar foreldrene til Sacha på ferie Sacha må dra til et hotell for der har hun mindre ansvar og kan slappe mer av.