" ဖုန်း ဟုတ်လား ကျတော်မှ မသိတာ ဗျာ မောင်တော့ ပိုက်ဆံကုန်အောင်အရမ်းလုပ်တာဘဲ"
စူပုတ်စွာပြောလာတဲ့ သူ့အသက်ကြောင့် အူယားလာတယ်။
"ကိုယ်ရှာသမျှ ငွေက အချစ်သုံးဖို့အတွက်ဖြစ်သွားပြီ ကိုယ်ကရှာမယ် အချစ်က သုံးဖြုန်းပေးရမယ်တာဝန်လေးထမ်းဆောင်"
"မောင်နော်~~~~ မောင်ပင်ပင်ပန်းပန်းရှာထားတဲ့ပိုက်ဆံကို ကျတော်က သုံးရက်ပါ့မလား မောင်ရဲ့"
"ကဲ့ပါ မောင့်အချစ်ရယ် Contact name ရဲ့ ❤️မောင်❤️ ဆိုတဲ့နေရာကိုနှိပ်ရင်..."
ရှောင်းကျန့် နှိပ်ပြကာ
တီးးတိးးးး!‼️
"ဟော မောင်ဆီ ဖုန်းဝင်လာတယ် အချစ်ဆီ မောင်ဖုန်းဆက်ရင် ကိုင်ဗျာ မောင်လွမ်းရင် အချစ်ဆီ ဖုန်းခေါ်မယ် မွ"
" ဟု..ဟုတ် ဒါနဲ့ အကိုရော ဟင်~~"
"ကျန်းချန့်နဲ့အတူတူရှိတယ်လေ အချစ်ရဲ့.. ဘာလဲ အချစ်က ကိုယ်နဲ့အတူရှိရတာကိုသဘောမကျတာလား"
ရိပေါ် နေရခက်စွာနဲ့ မဟုတ်ကြောင်းငြင်းဆန်
"မဟုတ်ပါဘူး မောင် နည်းနည်း နေသားမကျသေးလို ပြီးတော့ ဒီလိုမျိုးအဆင့်က အရမ်း..ရမ်းမြန်လွန်တယ် ပြီးတော့ တယောက်ကိုတယောက် မသိကြသေးဘဲ ချစ်သူဖြစ်တာ ပတ်ဝန်းကျင်က ~~~'
"ဒီမှာ ကိုယ်အချစ်... ကိုယ် ဘာကိုမှစိတ်ဝင်မစားတတ်ဘူးမောင်အချစ်သိမှာပါ မောင်သာအဲ့နေ့ စိတ်မထိန်းနိုင်ဘဲ အချစ်ကိုအပိုင်ရအောင်သိမ်းနိုင်တယ်ဆိုတာ "
"ဂါးးးး မောင်နော် ဘာတွေ ဘာတွေလာပြောနေတာလဲ"
မျက်နှာတစ်ခုလုံးနီရဲကာ သူကိုထုရိုက်နေတဲ့ ရိပေါ်ကိုဆွဲဖက်ထားကာ။
"အချစ် မောင်နာမည်က ရှောင်းကျန့် ကိုယ်အသက်က၂၈ မောင်အချစ်က ကိုယ် ကမ္ဘာ"
" ဝမ်ရိပေါ် အသက်က ၂၀"
"ဟုတ်ပါပြီ အချစ်မကြိုက်ရင် ကိုယ်တို့ချစ်သူအဆင့်မတက်ဘဲနေကြမယ် ကိုယ်ကစပြီး အချစ်ကိုစလိုက်မှာမို့ အချစ်က ကိုယ့်ကိုရပ်စောင့်ပြီး ကိုယ်အလာကိုစောင့်ပေးပါ။ ကိုယ်တို့ သူငယ်ချင်းအဆင့်ကနေပြန်စကြတာပေါ့အချစ်"
YOU ARE READING
KoKo Mafia(zhanyi fic)
Mystery / Thrillerချိုချိုလေးနဲ့ ခါးခါး အငိုလေးပါအစစ်ပါမယ် ချိုလည်းချို ခါးလည်းခါး ငိုလည်းငို