Kocam kocam yaa
Gençlik özledim be sizi yazıcak enerjim çok az bu yüzden ageplaya hızlı bir geçiş yapıcam hepinizi seviyorum. 🩵
Herkes hazırlanınca garaja indik ve siyah bir Tesla'ya bindip AVM'ye girmek için yola çıktık.
Kaan ağabey "Uzun sürer dimi yol" dedi.
"Muhtemelen bebeğim sen uyu" Zafir ağabey cevapladı.
Kaan ağabey yavaş yavaş uyumaya hazırlanırken Zafir ağabey çantasını alıp (zengo kendisi araba kendisi gidiyo) içinden bir kap çıkardı. Emzik kabı,
"Al Alev sende uyu yol biraz uzun sürecek" Zafir ağabey emziği bana uzattı "Ama... Emzik" dilim tutulmuştu. "Emzikle uyuduğunu biliyoruz bizde sana bunu aldık" Zafir ağabey açıkladı.
"Teşekkür ederim" tek diyebileceğim şey buydu hemen emzik kutusunu açtım.Mavi ve lilaydı en sevdiğim renkler (Yazarında çaktırmayın) hemen emziği ağızıma aldım ve emmeye başladım. (Cümleye bak bide yarın edebiyat sınavı var) emzik çok güzeldi arka koltuklar benim olduğu için hemen yayılıp uyudum.
(AVM'de)
"Alev,geldik uyan hadi" Zafir ağabeyin seslenişiyle uyandım. "Geldik mii ?" Ağızımdaki emzikle konuşabildiğim kadar konuştum. "Emzik çok tatlı olmuş" Kaan ağabey bana bakıyordu.
"Hadi kalkın uykucular" Kaan ağabey ve ben arabadan kalktık. "Şimdi soralım mı lütfen Zafir" diye sordu Kaan ağabey.
"Dönüşte sorarız" cevapladı Zafir ağabey.AVM'ye girdik baya büyük bir yerdi. "Nereye girelim ?" Zafir ağabey sordu.
"Her yere" Kaan ağabey beni bir anda kucağına aldı. "Emzik yakıyor he" Dedi bir anda. Emziği çıkarmamış mıydım!?
"Emziği çıkarmadım mı ?" Diye sordum şokla ve ağızımda emziği hissettim.
"Olsun çok tatlı oldun" dedi Zafir ağabey. " Ama sizi babam sanarlar" dedim "Sansınlar ne olcak" Kaan ağabey cevap verdi. "Tamam o zaman oyuncakçıyaa" dedim ikiside güldü.Oyncakçıdan güzel bir barbie seti almıştık çok güzeldi. "Şimdi bir Nike'a gireeriz" dedi Kaan ağabey ve Nike'a girince bir anda biraz daha havalandım başka birinin kucağındaydım. "Biraz ben tutuyum Alev'i sen istediğine bak" dedi Zafir ağabey,Kaan ağabey'e. Kaan ağabey 3,4 tişört ve eşofman alınca bir iki mağaza daha gezdik.
"Acıktım ben" dedim Kaan ağabeyin kucağındayken mağaza mağaza kucak değiştiriyordum. "Ne yemek istiyorsun"
Diye sordu Kaan ağabey "Pizza ?" Dedim soru sorar gibi "Tamam gelin çıkalım" Zafir ağabey bu sefer beni kucağına aldı ve uykum olduğu için Kaan ağabeyde yaptığım gibi kafamı Zafir ağabeyin boynuna kafamı koydum. "Yemekten sonra eve gidelim başka gidicek mağaza yok" Dedi Kaan ağabey. Zafir ağabey başını "tamam" anlamında salladı.Yemeğimizi yedik ve arabaya bindik
"Alev sana bir sorun sorucaz" dedi Zafir ağabey.VE KESTİKK
NASILDI BÖLÜMM
SİZİ SEVİYORUMM 🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Daddies BxBxG (Age Play)
Teen FictionAlev Ören 17 yaşında genç bir kızdır. Bir gün ani bir şekilde Alev'in babası vefat etti. Alev hala reşit yaşında olmadığı için Alev'in babasının ortağı Zafir ve Zafir'in kocası Tolga Alev'i evlatlık olarak aldı. (İlk Age Play kurgum kötü olursa ö...