3.Bölüm

6 0 0
                                    

Felix gördükleri karşısında şok oldu birisinin görmesini ve bu mesajları göndermesini hiç beklemediği çok açıktı ne yapacağını düşünmeye başladı sevgilisine mi anlatacağını,en yakın arkadaşına mı yoksa kuzenine mi anlatacağını düşünüyordu.

Sadece kuzenine anlatmaya karar verdi. Çünkü kuzeninin onu iyi karşılayacağından çok emindi

Olan biteni kuzenine anlatıp bütün mesajları gösterdi ve kuzeni beklediği gibi anlayışla karşıladı Minho yazan kişinin kim olduğunu da biliyordu. Ama Felixe bundan bahsetmedi

Minho,Felixi sakinleştirmişti bir şey olmayacağına inandırmak zor olmuştu ama inandırmıştı en sonunda.

Ve halletmesi gereken bir işi vardı.

Hyunjini bulması gerektiğini düşünüyordu çünkü Felixe yazılan mesajları Hyunjinin yazdığını biliyordu. Tahmin etmesi zor olmamıştı.

Minho yurtta Hyunjini arıyor bir yandan da bazı tanıyan kişilere Hyunjini soruyordu ama gören kimse yoktu veya nerede olduğunu bilen kimse de yoktu en son yurdun arka bahçesine bakmaya karar verdi ve yurdun bahçesine çıktı arka tarafa gittiğinde Hyunjini gördü ama bir çocuğu sıkıştırmış duvarın dibinde karşısında duran çocuğu dövdüğünü gördü.

Hyunjinin karşısında duran ve dövülen çocuk Felixti,Minho kuzenini gördüğü gibi koşup yanlarına gitti.

"SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN OROSPU ÇOCUGU BIRAK ÇABUK KUZENİMİ!!"

"Minho sen karışma bunun gibi gay olan piçlerin ölmesi gereki- bir dakika ne dedin sen az önce kuzenin mi?"

"Evet gerizekalı o dövdüğün çocuk benim kuzenim ve gay olması veya olmaması seni ilgilendirmez herkes ne yaparsa kendine yapar bir daha seni bırak felixin etrafinda görmeyi hiç bir yerde seni görmeyeceğim duydun mu beni artık kendini yok mu ediyorsun napıyorsan yap ama etrafımızda da dolaşma gözüm de görmesin seni anladın mı?!!!"

"Ta-tamam bir daha do-dokunmayacağım Felixe"

Hyunjin hızla uzaklaştı oradan ve Minho hemen Felixin yanına gidip yere çöktü.

"Felix iyi misin dur dudağın kanıyor bakayim bir-"

Minho,Felixin dudağına dokunacakken Felix hızla elini itip kafasını çevirdi.

Ağlayarak kıpkırmızı olmuş gözleriyle baktı Minhoya

"Ne-Neden neden yaptın bunu ha nedenn!!! Bıraksaydın da ölseydim onun da dediği gibi benim gibi gayler ölmeli"

"Felix ne sikim saçmalıyorsun bende erkeklerden hoşlanıyorum hemcinsinden hoşlanmak kötü bir şey değil kimseye zararımız yok ki onlar karışamaz kimi sevdiğimize anladın mı sil gözlerini gidelim dudağına krem sürelim"

"İstemiyorum bıktım artık her şeyden burada durup kafamı dağıtmak istiyorum sende git yanımdan sonra odama çıkarım zaten beni de merak etme ben iyiyim malesef ve kendi başımın çaresine bakarım"

"Peki tamam Felix ama unutma biz sadece kuzen değil kardeşiz bir şey olursa yaz, ara tek değilsin unutma tamam mı"

"Tamam"

Minho,Felixin de dediği gibi kalktı ve oradan uzaklaştı yalnız bıraktı istediği gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Are You Gay? ~ {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin