Sakin bir gün geçiriyordum, elime kahvemi almış yakında düzenleyeceğim sergim için büyük ve ihtişamlı bir görsel arıyordum kafamda.
Genellikle çizdiğim çiçekleri, köpeğimi, aşk tablolarını hayranlarım oldukça seviyor olsa da farklı bir şeyler denemek istiyordum bu sefer, kafamda bir şeyler beliriyor ama hemen kayboluyordu.
Sıkıntıyla saçlarımı geriye attım ve çok bunaldığımdan bir sigara yakıp düzenlenecek olan en yakın vapur turlarına bakındım.
Deniz küçüklüğümden beri beni en rahatlatan şeylerden birisiydi.
Denizin maviliğinde, suyun naif dalgalarında kendimi kaybederdim hep.En yakın vapur turunun yaklaşık iki saat sonraya olduğunu gördükten sonra hemen biletimi aldım ve sigaramdan son bir duman aldıktan sonra hazırlanmaya koyuldum.
Hava sıcak olduğundan mavi kısa kollu bir gömlek ve altına kot pantalon çekmiştim, çantamdaki çizim malzemelerini son bir kez kontrol edip evden çıktım.
Havanın sıcaklığı her ne kadar rahatsız edici olsa da bir an önce vapura binip rahatlamak istiyordum, yaklaşık 15-20 dakika sonra vapurların olduğu yere varmıştım.
Benim vapurumun seferine daha 15 dakika olduğundan bir sigara daha yakıp etrafı incelemeye başladım, bu aralar çok sigara içmeye başladığımdan kendimi huzursuz hissetmiştim.
Bu huzursuzluk, yerine içime ufak bir kalp çırpıntısı bırakan çocuğu görene kadar sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model | hyunin
FanfictionRessamlıkta oldukça gelişen Hyunjin düzenleyeceği sergisi için model ararken karşısına Jeongin çıkar.