Imi urasc viata , jur ! Toate nespalatele te fut pe la spate !
Sa sti ca fostul la care inca ti umbla cu jerpelita clasei , care sufera de nebagare in seama , e cel mai naspa sentiment pe care il poti simti .De origine ii tiganca , cu fusta si toate cele , insa la scoala nu porta acele haine . Ii scarboasa de fel , si nu are nici macar o prietena !
Crede ca daca se linge cu fostul reuseste sa ma intimideze ! Tapa fraiero ! La exterior nu ai sa ma vezi devastata ! Mama m-a invatat ca jucariile stricate trebuie date si la cei mai putin norocosi !
****
Iatane la sfarsitul clasei a 10-a ! O parte dintre colegele mele se joaca prea mult cu puta si deja sunt maritate ! Ce penibil .
*
Ohh .. ok .. nu m-am prezentat . Sunt o adolescenta incapatanata . Cu pofta de viata , insa nici ca a celor mai jerpelite din clasa ! Sunt o pisicuta , mereu cu capul pe labute , insa cand ma calci pe nervi devin cosmarul cel mai mare al tau ! Ma numesc Khat ! Pot sa zic ca iubesc alcoolul ... Toti fosti cu care am umblat stau cu toate dusmancele mele ! Saracele papusi .. Tiganci cu Cap si Corp din plastic cu care poti sa faci tot ceea ce-ti pofteste inima ! hmm ...
Sti acea senzatie cand ai prieten , care te protejeaza prea mult , iar cel mai frumos baiat din scoala te baga in seama doar cand esti intr-o relatie ?
Ei bine o stiu .. acum ceva timp m-am combinat cu un tip foarte dragut .. cel putin pana l-am cunoscut mai bine . Si prea protectiv nu e ok ! "n-ai voie la club" , " n-ai voie afara" si alte gen il auzeam mereu ca-mi reprosa . Da stai bai frate nu esti mama si nici tata ! Ce plm' imi zici mie ce sa fac si vum sa fac ?Sunt o dominatoare ! Urasc sa primesc comenzi de la alti ! O tipa a sarit la mine la bataie ! hahaha ! Saraca ... a trebuit sa se duca la dentist ! I-am dat de m-am julit tot eu !
Nu zic ca sunt model de urmat . Dar mereu am stiut sa-mi fac singura dreptate fara sa patesc eu absolut nimic , si asta-i tot ce conteaza !**
Acel baiat dragut de care va ziceam , defapt e in clasa cu mine .. si ne intelegem chiar bine . Din clasa a 9 a ne-am inteles bine . La o ora de istorie ... s-a pus langa mine in banca . Ei bine ..hmm .. ne-am sarutat si sincer sa fiu ... chiar mi-au aparut acei fluturasi in stomac ! Pentru prima data dupa mult timp si certuri aiurea cu el .... simt ceva pentru el .
La inceputul clasei a 10 a iar ne-am inteles bine si iara ne-am sarutat . Ne intelegeam chiar bine , pana s-a bagat tiganca nespalata ! I-as fi pus mana in parul ei ala de sarma ... dar cea mai buna prietena a mea nu-mi permite sa fac prosti pentru un baiat .. nereau mi-am batut joc de ei ..
Am cazut de acord cu acel baiat super sexy sa nu ne mai vorbim .. pentru binele amandurora !
Eh .. de aia nu mai pot eu ! Baieti sunt !
Am jurat ca nu o sa ma indragostesc de vreun pampalau din acest oras mort !Venind vorba de asta .. am stat cu un tip obsedat sexual . Eiha .. Am stat cu el pana a incercat sa ma futa .. dupa ce facea asta ma parasea ... ei , nu i-a mers ! A inceput sa ma dezbrace , lasandu-ma in sutien si lenjerie intima , hmm .... l-am dezbracat si i-am facut poza si a fost de ajuns sa-l fac de ras pe facebook !
Atunci cand fac rau ... ma sint asa bine !
CITEȘTI
Sttt !
Teen FictionPareti frumoase , putin culte , atat de proaste si din ce in ce mai multe !