Özür dilerim yazamadım hiç bölüm.. Aslında yazdım ama wattpad hata verdi ne oldu anlamadım gitti 1000 kelimelik bölüm 😔😔
__________________________________________________
𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤
O yakışıklı tapılası yüzü olan adama pansuman yapmıştım zamanında ilk yardım dersi almıştım dikiş atıp dikiş almaya kadar herşeyi biliyordum, yavaşça arabadaki cüsseli bedeni sadece 40 dakika önce nefesim kesilirken ağlamamış gibi çıkardım ve aklımda küçük bi plan yaptım.
Taksiyi arayacak adam ile yakışıklı adamı arabaya koyacak eve gidecek ve o iyileşene kadar onun yanında durup ona destek çıkmaya çalışacak sonrasında ise Jimin ve Yoongi hyung ile konuşacaktım ama ilk olarak yapmam gereken bu yakışıklı adamı evime götürmek düzgün bir pansuman yapmaktı.
Düşündüğüm gibi ilk taksiyi arayıp bekledim arabayı kontrol edip tekerler hasarlandığı ve üstelik o yakışıklı büyük adamın sürücü koltuğunda olduğu için arabayı süremezdim öyle olmasa arabaya biner yarı yamalak bilgilerim ile arabayı sürer sonrasında eve geldim.
Taksi sonunda geldiğinde orta yaşlı adamdan yardım alarak adamı çıkarıp onun dudaklarının arasından serbest bıraktığı iniltisi ile yutkunarak hediye paketlerini alıp hızlıca adamın yanına oturup konumumu verdim.
Tahminen yirmi dakika sonra eve geldiğimizde teşekkür edip parayı ödeyip aynı yardım sever adamdan yardım alarak eve girip adamı salondaki koltuğa koydum, sade bi evim vardı sade olmayı seviyordum.
Karşımdaki adama bakınıp doğru düzgün pansuman yapmak için ilk yardım kiti alıp geldim admı koltuğa uzandırıp yavaşça üzerindeki gömleği çıkarıp kaldıramadığım için makas ile keserek iri bedenini esmer tenini ve kaslarını ortaya çıkarıp yutkunarak kafamı olumsuz anlamda salladım pansuman için sargı bezleri hijyenik pamukları alıp göğsündeki camı yavaşça çıkarıp hızlıca pansuman yapıp sargı bezi ile yaraları sardım ve bu şekilde vücuduna pansuman yaptım.
Ayağa kalkıp hızlıca odama gidip kıyafetlere bakınıp ona olmayacağını bildiğim için nefes vererek evden çıkıp bi üst kattaki Eunwoo'nun evine gittim, Eunwoo arkadaşım'dı benden büyük olsa da iyi birisiydi.
Eunwoo kapıyı açtığında bi kaç küçük yalan söyleyip ondan benim için bol olan sweatshirt ve eşofmanı alıp gülümseyerek teşekkür edip geri evime gittim.
Tabii eve girdiğimde asla bana çatık kaşlar ve keskin gözler ile bakan adamı beklemiyordum..
°°°
𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Kaşlarımı çatarak karşımdaki çocuğa bakıyordum bi süredir ayakta donmuş bi şekilde durması ile ciddi bi şekilde etrafa bakınıp ayağa kalkıp pantolonun cebinden telefonumu aldım.
Zihnim bulanıktı bi çok şeyi hatırlasam da son olayları hatırlamıyor hatırlamak için kafamı yormuyordum, Bazen akışına bırakmak iyidir diyerek karşımdaki beni izleyen çocuğa baktım yeni ayıldığım için normale göre daha derin sesimle konuştum. "Sen kimsin ve ben neredeyim? "
İlk duraksamış sonrasında ise kendini açıklamak için derin nefes almıştı,
"B-ben Jungkook Jeon Jungkook sen- yani siz bi kaza geçirmiştiniz b-bende pansuman için şey ederek evime getirdim sizi o yüzden.. O yüzden arkadaşıma kıyafet almaya gittim giymen için. "
Açıklaması mantıklıydı etrafa bakınıp masadaki kanlı pamuklara ve onun yanında düzensiz Duran birkaç pansuman ıvır zıvırı için olan şeylere göz gezdirip karşımdaki çocuğa parmağım ile gel işareti verdim. Birkaç dakika düşünüp yanıma küçük adımlarla geldiğinde Yüzümdeki belli belirsiz Sırıtma ile bana far görmüş tavşan gibi korkuyla bakan çocuğa baktım.
"Anlat amacın ne neden senin evindeyim? "
"B-benim! Tek amacım pansuman yapıp güzelce iyileşene kadar seni misafir etmekti..! "
•••
𝐘𝐚𝐳𝐚𝐫
Jeongguk herşeyi Taehyung'a anlatmış güzelce tanıştıklarında yemek yapmak için mutfağa gitmişti o sırada büyük olan evi gezinmiş jungkook'un odasına girip sabahtan hazırlandığı için dağınık kıyafetlerine bakmıştı sonrasında geri salona gidip jungkook'un daire geçirdiği büyük kıyafetleri soyunarak giyinmişti, o sırada jungkook gelmiş tepsideki çorba ve yanındaki babaannesinin özel tarifi olan yemeği sehpanın üzerine koymuştu.
__________________________________________________
Buraya bi taekook fotoğrafı bırakıp diğer bölümü yazmaya gidiyorum
Taehyung
Jeongguk
Taekook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐞𝐦𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 TAEKOOK
ActionJungkook 20 yaşında üniversite 2 sınıf bir öğrenciydi sevgilisi jimin'in onu en yakın arkadaşı abi olarak gördüğü suga ile aldattığından habersiz 1 yıllarını kutlamak için onun evinin önündeki sokakta beklemeye başladı derken jimin ve suga'nın eve b...