Bu vidiyoyu binlerce kez izleyebilirim hatta ölene kadar. Keske sende benle yaşlanıp ölsen Cameronnn.
"Evet kızlar resmi olarak pijama partimiz başlamıştır" kopan çıglıklarla beraber Cloe bana dik dik bakarak "eeee biz nerede uyucaz ?" "depo da" evet kotu bir espiriydi "hep beraber bahcedeki çadırda" aslında o kadar büyük bir çadır degildi olsun amacımız beraber olmaktı bunu üç haftada bir yaparız.
Aksam olmamıstı ama günes batmak üzereydi hem sadece üç kisiydik en yakın arkaşlar tam sekiz yıl olmustu. Cloe nin annesi ve babası o çok küçükken ölmüştü ondan dolayı üvey evlat olarak ailesiyle yaşıyor, Sarah ise evlilik dışı bir cocuk olarak dünyaya gelimisti hala annesi kim bilmiyor ve babasi ile lüks bir evde yasiyor onlar gibiydim bende, annem hapisteydi ama babam beni istemiyordu bende teyzemle bu güzel evde yasiyordum teyzem hem benim babam hemde benim annem o benim herseyim cocuklarima anlatıcam gururum hem dusundum bir gun babam cikar gelirse diye kendimi hep babamin gelmesine yönelik alıstırıyordum kendimi ama bu imkansizdi cunku o kendi pisligini anneme attı ve kactı ve beni hic sevmedi bundan dolayı iyi anlaşıyorduk.
Teyzemin "krepler hazir" demesiyle kostura kostura mutfağa inmistik teyzem harika krep yapar. Herkez eline birer tane krep aldiktan sonra sıra nuttella ve muzdaydı , muzları kestik ama nutella az kalmıştı ve ilk süreni de taş kağıt makas ile seçecektik malesef Sarah cıktı nuttella yı sürüsü ve tamamını bitirmesi uzun sürmemisti hem zaten ben diyetteydim. Hadi birazda fiziksel bahsedelim , benim adım Bethany, Bethany Noel , uzun gibisinden koyu kumral saclarım var kahverengi gözler ve cameronun kolunun altına girebilmek icin uygun bir boyum vardı. Cameron kim mi? Cameron Dallas benim hayatım, kendisi koyduğu vine ve youtube vidiolariyla ünlü olan tatlı erkeğim hala inanamiyorum ama şarkısıda var /she bad\ harikaaaaaa. Birde onun arkadasları var Nash ve Matt. Cloe = Nash , Sarah = Matt aşıklardı üclü kombo yani. Cloe mavi gözlü kahverengi saclı bir kızdı boyu azcık kısaydı veya normal o kadara dikkat etmedim kendisine. Sarah uzun boylu , sarı saclı ve kahverengi gozlü iyiydik aslinda bakımlı kızlarız bu sene ben güzel bir üniversite daha dogrusu sarkı ile ilgili kariyer yapabilmek icin son model bir konservatuar gidiyorum ama her sabah cloe ve sarah ile konusarak gidemicektim okula onları bırakacaktım ama onlar benim herzaman için en yakın arkadaşlarım bu da yetmez ailemlerdi.
Krepleri yedikten sonra kendi yaptığım nefis Çilekli pudingleri yedik daha sonra Sarah "hadi ama pijamalari giyme zamanı geldi mi? " dediginde hepsi bana baktı heyecanla " olur" dedikten sonra hemen pijamalarimi raftan almak icin giderken başım dönmüştü bu normal değildi. Kücüken geçirdiğim bir kazadan dolayı beynim de biraz sorunlar varmis. Zorda olsa yerden kalkarak pijamalarimi alıp odamda giyidim geldigimde Sarah suyu kaynatmıs Cloe ise sıcak çikolataların tozunu bardaklarımıza koyuyordu bende hemen marsmeloları acmaya koyuldum sıcak cikolayayi yaparken teyzemin yatısa geçtiğini gördüm yanına giderek "iyi geceler" dedim ve yanağına öpücük kondurdum. Bizimde uyuma saatimiz gelmisti ne de olsa yarın okul alışverişi yapmamiz gerekiyordu kızlarla. Televizyonda baslayan the Simpson ları izlerken sıcak cikolatalarimizi yudumluyorduk. Artık yatmamız gerekiyordu saat iki yi gecmisti kocaman esnerken Cloe bende hemen kitabımla bahceye geldim okumicaktım ama hepsi beraber harika bir instagram fotoğrafı olacaktı. Evet uykuya dalmıslardı bende ortalarına gecerek uyumaya çalışmıştım ama biraz zor olmustu cünkü çadır küçüktü...
Cameron beni yanağımdan öperken malesef ayrılma sırası gelir, araba durduğunda hemen aşağıya inerim ve ona el sallayarak yürümeye baslarım yanımdan araba geçerken beni ıslatır pek fazla hissetmem ama arkasından gelen arabada beni ıslatır bi saniye çadır sular içinda. Benim ani hareketimle Sarah uyanır çığlık atar hepimiz aynı anda çadırdan çıkmaya çalısırken nefes almak icin delige baktığımda Cameron' a benzer biri bize dogru baktı yakınlasıyordu bende cıkmaya çalısırkan inanılmaz bir olay oldu onun üstüne düstüm o anda "ne oluyo lan" diye tepki verirken karsımda onu gördüm Cameron "yuh artık bu kadarda olmaz" değisiyle ona bakarken Nash yanımıza geldi o sırada Cloe herhalde ağızı açık kalmıstır kızın. Cameron'u bilirim tüm hayranlarıyla öpüsür Nash de. Üstünden kalkmaya çalısırken Cameron "iyi misin" dediginde hala ona bakıyordum "ben cameron" tabikide onu tanımıyor musum gibi yaptim "ben Bethany" ve ve ve Nash gözlerini bi saniye Nash Sarah ya bakıyordu bosverin onlari başrolü ben kaptım dizim acıyordu biraz eliyle dokundu Cameron "ne yapiyosun" "sadece bakmak istemistim" o yüzü bir daha görmek icin kendimi ucurumdan bile atabilirdim "saat kac?" " on filan" "on filan mi?" "Otobüsü kacırdık" Cloe ve Sarah kosarken bende "saol"dedim.
Kızlara yetişmek icin koşarken kapıda beni bekliyorlardı heyecanla iceri girerken kendime tokat attım ama gercektiiiii