Edebiyat dersinden nefret ediyordum. Hoca'nın iki dakikadan bir özlü sözleri, laf sokmaları sıkmıştı gerçekten. içimden kapı çalıp dersin bölünmesi o kadar çok istiyordum ki şuan ve..
Bi an kapı çaldığında umarım umduğum kişidir, fakat o değildi. O olmadığın görünce yeniden kafamı sıraya koyarak uyumaya çalışmıştım.
"Lee minho burada mı? "
adımı duymamla kafamı sıramdan kaldırıp nöbetçi öğrenciye baktım.
"Burda, ne oldu ki? "
"bilmiyorum, Hwang bey çağrıyor"
Bir şey demeden ayaklandım. Aslında çok fazla heycanlamıştım ama belli etmeden nöbetçi öğrenciyi takip ederek müdür kapısının önüne gelip o tamamen gittiğinde kapıyı çalıp içeri girdim.
"Beni bu kadar çabuk mu özledin hyunjin"
"Seni ve deliğini özledim güzelim"
"Peki ya, ben seni ve sikini özledim mi? "
"Bilmem, öğrenelim o zaman kucağıma gel"
Bana her zaman emir verirdi bu böyleydi ve bende asla ikiletmeden yapardım. Zaten bunu yapması fazla hoşuma gidiyordu. Hatta aşağılaycı, kirli sözler demesi deliye döndürüyordu beni fakat bende karşılıksız bırakmazdım.
Her zaman ki gibi sözünü ikiletmeden kucağın oturup arsızlığımı ile sürtünmeye başladım.
"Gerçekten arsızsın minho"
Konuşmasıyla kendimi ona bastırmıştım bu yaptığımıza ikimizde zevk alırken arada konuşmaya çalıştım.
"Öğrencisiyle seks yapacak kadar arsız değilim ama dimi? "
"Pantolunu çıkar ve o siktiğimin deliğine bak önce minho benim için deli gibi atıyordur şimdi."
Pantolum ile boxerımı beraber çıkarıp herhangi bir yere atıp kalçam ellerinin atında olmasıyla çıplak yanakları elleri ile en sert şekilde sıkıp bırakmıştı.
"Masaya uzan"
Kucağından kalkıp masay yüzüstü şekilde uzandım ve kalçamı açıkta bırakmıştım.
"Minho deliğin benim için çoktan ıslanmış bile bebeğim"
"Ah~, evet bay hwang görüyor musunuz? Sizin sikiniz için deli oluyoruz ikimizde"
"Sadece sikim için mi? "
"Bilmem, sanırım evet"
"her neyse düz uzan"
Garip konuşmanın ardından bu sefer'de düz uzanmıştım. Hyunjin üzerime eğilerek dikleşmiş göğüs ucumu emmeye, ısırmaya başlmıştı.
Dürüst olmak gerekirse bunu yapması her seferinde çok hoşuma gidiyordu. Ergenliğin verdiği seks isteğim belki her şeyi hassaslaştırıp, daha çok zevk veriyordu bilmiyorum
Diğerini emmerken diğer eliyle oynuyordu. Diğerinide emmeye başladığında boşta kalan elinin birini deliğime sokarak genişletip, ıslatmaya başladı.
"Deliğini her zaman ki gibi ıslanmış ve geniş"
"mhmhh~ senin için"
gel-git yaparakende biyandanda boynumdan kasıklarıma kadar yalayıp, kızartıyordu.
parmaklarını deliğimden çıkardığında gelen boşluk hissimi umursamayarak elinde ki sıvıyı yalamış pürüzsüz bacaklarımı omuzlarına koyarak kemerini yavaş bir hızda açıyordu.