Toldinak elállt a lélegzete. Olyat érzett, amit eddig soha senkivel, még testvérével sem. Ó, pedig vele hány egy éjszakás kaland volt! De ez az ismeretlen fiú most nagyon megfogta Miklóst.
De hallotta, ahogy ez az idegbeteg itt mellette szomorúan ordibált neki.
- SZASZ, GYERE VISSZA HOZZÁM! ESKÜSZÖM, NEM FOGOM MEGINT FELROBBANTANI A MIKRÓNKAT A SZAR TESCOS INSTANT RÁMENEMMEL! - kiabált.
- Várj, Naruto. Ide diplomácia kell, ő túl emós máshoz. - szólalt meg Toldi.Szaszukénak csak ekkor tűnt fel a Miklós, mert eddig túl elfoglalt volt azzal hogy kinézzen a fejéből, amit így sem tudott teljesen, mivel jól nyírt emós hajstílje blokkolta a látóterének felét. Mondhatnánk hogy fél szemére vak. Nem úgy mint bátyja, akit elkapott az Oberyn-féle szemmegszabadítás. Vaksi tyúk.
- És ki ez veled, Naruto? - kérdezett rá Szaszuke, kardjával Toldira mutatva.
- Ő nem fontos, én itt vagyok neked! Őt hívd csak Miklós Patkánynak, úgyis ilyesmi volt a neve! - idegbetegeskedett vissza Naruto.
- Naruto... Ugye tisztában vagy azzal amit csak mondtál? Mert én úgy látom hogy nem teljesen. NE. VEDD. SZÁDRA. MIKLÓS. PATKÁNYT. AZ A RÁGCSÁLÓ VOLT A GYERMEKKOROM, ÉS NEM TOLERÁ-
- Azt hittem az neked nem volt - szólalt meg most az egyszer az egyetlen épelméjű karakter a történetben, Nyalifali olvasó.
- TE CSAK NYUGODJ, A HALOTT HAVERODDAL KÖTÖTTEM SZÖVETSÉGET, NEKED VELE NEM JÖTT ÖSSZE A PÁRKAPCSOLATOD, LEGALÁBB AZ ENYÉMET NE CSESZD EL! - kiabált vissza dühösen Szaszuke. - Azokat a hülye pornókönyveket is csak azért olvasod, mert tudod hogy nem történne meg veled semmi hasonló a való életben!Ekkor a kedves narrátor megjelent a szélén, ezzel "áttörve a negyedik falat" amiből senki sem tudja hogy az első három hol van, majd rácáfolt Szaszuke kijelentésére. Nuh uh.
Miklós eközben le sem tudta venni szemét az emós fiúról. Szaszukénak viszont kurvára elege volt ebből az egészből, így elszublimált néhány holló kíséretében.
- Ez az Ucsiha madara! - mutatott a hollókra Naruto. Ekkor megjelent a hivatalos Egy Akatsukis Élete youtubefiók főembere, és jókorát levágott Narutónak, mivel nem kérte el a Szerzői Jogokat (ha jobban tetszik másik nevén "Copyright") mielőtt kimondta volna.
YOU ARE READING
örök szerelem [toldi x sasuke]
Romancetoldi miklós véletlen Buda helyett egy Konoha nevezetű városba megy, ahol találkozik egy emós, fekete hajú fiúval. ha márta néni erre nem ad ötöst (igaz, a toldi már lejárt lemez), akkor ott vége a világnak. toldi miklós x sasuke