Seronok

3.9K 45 9
                                    

"hisap?" Soal aku konon² tidak paham dengan permintaan Hisham walhal biji kelentit dah pun mula berdenyut saat melihat batang jantannya.

"Tak payah pura² la, Laila. Dah jadi stalker tegar, mesti pandai hisap punya," Hisham menghunus senjatanya rapat ke bibir aku. Wangi bau sabun batang si Hisham ni rupanya. Aku dah tak tahan, aku buka mulut dan terus deepthroat batang Hisham. Menjerit kecil Hisham kerana ngilu dengan serangan tiba² dari aku. Sementara Hisham menggenggam rambut aku, aku berpaut pada betisnya agar lebih stabil bila aku menggerakkan kepala aku.

"Sial, Laila. Sedapnya mulut awak," Hisham juga mula menggoyangkan pinggulnya, cuba menjolok tekak aku lebih dalam. Nak terjeluak aku dibuatnya. Cepat² aku tarik dari terus dijolok tekak aku. Berjejeh air liur yamg keluar dari mulut aku dan juga pada batangnya.

"Nak lagi, Laila" rayu Hisham pada ku. Aku tersenyum mendengar rayuan comelnya itu.

"Jom masuk bilik," ujar aku manja. Hisham menarik tanganku dan kemudian menuju ke biliknya. Aku mengambil tempat di tepi katilnya. Seluar dan bajunya ditanggal dan terserlah abdomennya yang menggiurkan. Aku menjilat bibir melihat Hisham begitu seksi di hadapan ku.

"Tanggal baju dan seluar awak, Laila" aku ikuti arahannya tanpa banyak soal. Kini aku hanya memakai sport bra dan seluar dalam berwarna hitam. Tersergam indah tetek gebu aku untuk Hisham.

"Gemuknya tetek awak, Laila. Geram sangat," Hisham mencapai sesuatu dari rak bajunya, sepertinya sebotol minyak baby. Dipicitnya sedikit minyak pada tapak tangan kemudian diurutnya batang gagah itu.

"Lama dah saya nak try buat ni, Laila," Hisham memasukkan batangnya ke dalam baju dalam aku dan dikepitnya pada celahan tetek 42D aku. Ini ke orang panggil titjob? Hisham mula mendayung pinggul. Makin lama makin laju. Aku cuba membantu dengan cara mengepit tetek dengan kedua² belah tangan. Hisham mengeluh kuat.

"Nak pancut dah ni, ah ah ah!" Berdas² air putih tertembak ke muka aku. Ada jugak yang termasuk ke dalam mulut. Rasanya payau pahit dan juga sedikit rasa peluntur...peliknya. Hisham menarik nafas lega. Dia mengambil tisu berhampiran katilnya dan mula mengelap badan dan muka aku yang terkena benih putihnya tadi. Setelah siap aku pun bingkas bangun.

"Eh, nak ke mana?" Soal Hisham pelik.

"Balik rumah....awak dah siap, kan?" Hisham tertawa kecil dengan pernyataan aku.

"Mana siap lagi. Awak tak settle lagi, kan?" Baru aku perasan, adik botak Hisham masih lagi berdiri tegak dengan bangga. Hisham menolak aku ke katilnya dan merentap seluar dalam aku sampai koyak.

"Nanti saya belikan yang lain untuk awak, ok? Sekarang, kangkang," aku segan silu nak kangkang depan Hisham. Al maklum belum ditebas lagi semak hitam aku tu. hisham tenung seketika cipap berbulu aku tu, seperti kucing sedang memerhati mangsa.

"Mmmm berbulu kerang awak ye? Takpe saya suka je. Asalkan ada biji kelentit. Ada kelentit tak ni?" Soal Hisham nakal sambil jarinya menggosok kelentit tersembul aku tu. Aduh sedapnya....menggeliat aku dibuatnya. Hisham yang bangga dengan tindak balas aku mula menjilat dan menghisap mutiara ghairah aku.

"Hisham...aahh sedapnya.... Ni pertama kali orang hisap kelentit saya... ah!" Hisham serang kelentit dan lubang cipap aku tanpa belas kasihan. Sudah puas dia menjilat, dia jolok pula dengan jari laju2. Rasa nak terkencing....

"Nak...terkencing!"

"Lepaskan je Laila! Cepat pancut, Laila sayang," maka terpancut la air nikmat aku ke muka Hisham. Terasa lega yang amat bila dapat climax. Habis basah lencun. Hisham mengelap muka basahnya dengan tangan.

"Nakal eh cipap awak ni, Laila. Suka squirt ye?" Aku cuba mencari nafas. Lelah dibuatnya sebab aku tak pernah squirt seumur hidup aku. Aku yang masih belum pulih dari klimaks aku kini telah dikangkang dan kaki ke atas dan Hisham mengambil tempat di celah kangkang aku.

"Ready?" Soal jiran aku Hisham sambil menggosok kepala butohnya pada lubang cipap aku. Aku mengangguk perlahan. Terasa suatu objek berdaging tapi keras perlahan-lahan memasuki ruangan cipapku.

"Ketatnya lubang awak, Laila. Dara ke?"

"Tak lah...saya last main tahun lepas...." Aku tersipu-sipu malu. Siapa jela nak kat aku ni, gemuk, pendek pula tu.

"Ruginya. Jangan risau Laila. Mulai hari ni saya akan guna lubang awak ni sekerap mungkin...ugghh" terlopong mulut aku saat batang nikmatnya mencium pangkal rahim aku. Senak. Pinggul Hisham mula mencari rentak. Dari henjutan yang slow dan romantis, ianya menjadi laju dan rancak.

"Sedap tengok tetek awak beralun, Laila. akhirnya dapat juga saya tengok bagaimana muka awak bila kena henjut. Seksi sangat," aku menggigit bibir saat Hisham laju menghenjut lubang basah aku. Makin lama makin kuat pula bunyi kebasahan kami.

"Laju lagi, Hisham. Nak cum lagi," Hisham terus membalun pussy tembam aku. Seperti dia juga sudah lama tak merasakan nikmat bersetubuh. Namun, tiba² rentak berahi Hisham diperlahankan. Mengeluh aku kecewa.

"Laila...nak doggy," aku tersenyum. Posisi favourite aku. Selepas dia mencabut pedang tumpul dari sarung, aku membalikkan badan dan tonggeng di hadapannya. Hisham meramas bontot aku dengan kuat lalu ditamparnya. Terkejut aku dibuatnya. Semestinya daging punggungku kini merah dek dipukul oleh Hisham.

"Babap bontot ni sebab pervert sangat perangai,"

"Aduh! Sakit la, Hisham..."

Hisham tersenyum puas. Dia menghulur batangnya ke lubang pepek aku.

"Cakap 'Hisham, tolong fuck pussy nakal saya ni'" perintah Hisham kepadaku. Aku mendiamkan diri. Mana mungkin aku akan merayu seperti itu. Malu la.... Aku menggoyangkan punggung ku perlahan, mencari batang Hisham.

"Oh, Laila tak nak ek?" Hisham menjauhkan batangnya dari cipapku. Aku mengeluh kecewa.

"Hisham, tolong fuck pussy nakal, gatal, gersang saya ni! Tolong lah Hisham! Saya dah tak tahan!" Rayu aku separuh menjerit. Saat mendengar rayuan aku, Hisham langsung menjolok batangnya jauh ke dalam lubang pantat aku. Muat seeloknya. Seperti pussy aku dibentuk khas untuk batangnya.

"Lubang ni yang awak jolok time awak hendap saya semalam kan?"

"Ye, Hisham! Saya lancap sambil dengar awak mandi semalam,"

"Nakal awak ni. Takpe, saya akan maafkan awak bila kita cum sama²," Hisham lajukan hentakan. Enak sungguh bunyi saat punggung aku berlanggar dengan perutnya. Bertalu² asakan ke lubang nikmat aku tanpa henti.

"Hisham! Saya dah nak...."

"Sama² Laila...." Maka dengan beberapa lagi hentakan padu dari Hisham, kami berdua melepaskan air empangan nikmat kami. Hangat terasa saat air mani Hisham dipancut ke dalam rahim aku. Tilam Hisham pula habis basah terkena air aku. Setelah selesai air nikmat kami diperah keluar, kami berdua baring di atas katil. Letih berjuang tak terkata.

"Sedap?" Tanya Hisham, saja menduga aku. Aku balas pertanyaannya dengan memeluk erat tubuh badannya. Hisham membalas pelukan aku. Sedang asyik peluk memeluk tiba² pintu bilik Hisham diketuk kuat. Kami berdua memandang muka masing2. Tidak pasti apa yang perlu dilakukan pada ketika itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cerpen 1Where stories live. Discover now