Cenan bkm de oyuncuları bekliyordu,ve oyuncular teker teker gelmeye başlamıştı bile. Herkes geldikten sonra, en son yeni biri gelmişti adı arif'ti cenan onu, arif ise cenanı beğenmişti, emre arif'i tanıyordu bunun için hemen arif'in yanına gitti ve teker teker herkesi tanıttı sıra cenana gelmişti Arif cena'nın elini tuttuğu an cena'nın içinde kelebekler uçuştu. Emre arif'i kıskandığı için hemen ellerini ayırmıştı. Sonrasında hemen skeç provası yapıldı ama Arif daha yeni olduğu için prova'ya girmedi ve seyirci koltuğundan prova'yı izledi. Prova'nin tam ortasında Arif "bende oynaya bilir miyim" dedi eser abi ise "hayır olmaz Arif senin burda rap'lığın yok" dedi, Cenan ise ordan hemen "hocam oynasın benim rolumu" dedi Arif cenana,Cenan ise arife bakıyordu Arif heyecanlıydı ve saheneye çıktı Arif çok heyecanlıydı gerçekten. Herkes arife bakıyordu ve Arif heycanla pravoyu bitirdi herkes arif'i alkışlamıştı Cenan hayretle arife bakıyordu ve "woww nasıl oynadın öyle ya eser hocam beni atın arif'i alın" dedi gülerek Arif utanmıştı ve sahneden gitti emre ise cenana "napiyosun kanka çocuk'u üzdün farkında mısın" Cenan "ya emre gelbi bişey diyicem sana" diyip Emre'yi sahnenin arkasına çekti ama arifte ordaydi ama onlar arif'i görmediler Cenan emreye şunu dedi "emre knk ben ariften hoşlanıyorum" Arif ise bunları duydu ve yanlarına gitti.....
★BÖLÜM SONU★