Les

11 1 0
                                    

Na adapťáku proběhlo naše zasvěcení do gymplu tak, že nás poslali lesem po cestě osvětlené svíčkami. Na jeden papírek jsme měli napsat, co jsme opustili na základce a na druhý napsat naše sny do budoucna, co bychom si přáli. Pak v půlce trasy jeden učitel stál u takovýho kotlíku a měli jsme tam spálit papírek s minulostí a na dalším stanovišti se mělo naše přání pověsit na strom. Na konci trasy stála učitelka v jakémsi hábitu a asi mečem nás pasovala na studenta. Po návratu na chatku jsme si říkaly s holkami dojmy.

Někdo: Já se toho učitele lekla. On tam stál a vypadal jak bezďák, jak tam stál a čuměl do ohně.

E: Víte jak se měl spálit ten papírek a ten druhý pověsit na strom? Tak mě to tam spadlo obojí do toho ohně, já to měla jako složený v sobě a spadlo mi to tam. Teď dojdu k tomu stromu a ony že ty učitelky ať si pověsím svoje přání. Já tam že: Já nemůžu, mě to spadlo do toho ohně.

J: Jak učitelka chtěla, abychom si klekli, tak já jí pořádně neslyšela a já jí rozuměla něco jinýho prostě a já jí tam říkám, já asi nemůžu, já nevím jak. XD

Naopak já tam přišla a jak byla tma, tak jsem absolutně neviděla, kdo to přede mnou stojí. Byla jsem překvapená, když jsem poznala třídní po hlase. 

Jak jsem to nečekala, tak na mě spustila: Poklekni.

Já, naprosto vyvedená z míry: Cože?!

Třídní: Poklekni.

Když se zasvěcení opakovalo ve třídě pro ty, kdo chyběli na adapťáku, vypadali stejně překvapeně jako my, takže pohoda.


Hlášky ze středníKde žijí příběhy. Začni objevovat