Bir koy vardı bu koy mutlu hüzurlu sakin bir köydu. çocuklar dısarida oynuyor,buyukler ise ekin-bicin isleri ile meskul oluyordu. Amma bir günde her şey değisti.Köyluler bir sabah bahçenin darmadağın olduğunu ekinlerin mahv olduğu bazı tərk edilmiş evlerin dağildigini gördüler.Her kes şok icindeydi.Köyluler bir kurt olduğunu düşünüb umursamadlar o gece yaşlı bir kadının evinden bir çığlık sesi geldi.Tum köylüler anında onun evine doğru yollandilar.Kadin evde ö*u bulundu.Ve kapı kenarında ise bir kemik tozu bulundu.Koyluler artık yavaş-yavaş korkmaya başlamışlardi. Herkes uyuduktan sonra yani aynı gece yine bir çığlık sesi geldi. Artık köyde 2 kişi ö*ü bulunmuştu. Köylüler artık plan kurmanin zamanı olduğunu anladılar ve 2 saat sonra meydanda toplandılar ve plan her gün bir kişi dışarıda gizlice gozetcilik yapmak idi. Ve o gece insanlar çığlık sesi ile uyandi gizlice gozetcilik yapan adam kolundan yaralanmışti ve köylüler polise haber verince bu olay buyumeye başladı.Polisler ve haberciler köye toplandı.Cekilis tapıldı ve polis gozetimci orada kaldı.ormanlik alandan ses geldi gözlemci həmən oraya giderken bir evden daha çıgilik sesi geldi işler artık cigirindan çıkmıştı. O öleninde kemik tozundan olduğu malum oldu.gozlemci yani dedektiv bir mezarlığa gitdi ve her mezar tasinin başında kemik tozu vardı.
Devami gelicektir❗❗❗