Tanıtım

56 7 2
                                    

Evleneceğim bugün şimdi evet evet şimdi düğünüm var gelinliğim üstümde evin içinde dolaşıyorum evet evleniyorum düğünüm var bügün az sonra evleniyoruz havuz başında bir partide mutluyum mutluluktan ölebileceğim heryere gülücükler saçıyorum sosyal medyaya girdim biraz önce Ata ile çekildiğimiz fotoğraflara baktım.Birkaçını facebook ve ınstagrama koydum.Ata ile 3 yıldır tanışıyoruz ona aşığım onun biricik sarışınıyım ben biricik onu sevdiğim kadar kimseyi sevmemiştim.Ben fotoğrafları koydukça beğeniler geliyordu gülümsedim içeri Şilan girdi " E-eelif Ata yok ortalıklarda yok gitmiş." Olucak işmiydi şimdi bu gittiyse berbere veya başka biryere gitmiştir.Ama soracaktım tabii yarım saat sonra evleneceğim sonuçta."Nereye?" Korkmadım.Korkmadım ama "Elif temelli yurtdışına gitmiş." "Ş-şaka yapıyorsun d-dimi. Şilan şaka yapıyorsun!Cevap versene!!Cevap ver!!"Mal mal yüzüme bakıyordu en yakın arkadaşım bana böyle bakıyordu ağlamaya başladı.Elime çantamı aldım, içinede kredi kartlarımı koydum ve direk koşarak evden çıktım arabama bindim yetişebilirdim Antalyada şimdi nereye gidiyordur neyle gidiyordur kim bilir tabii koca zengin mi zenginin oğlu neyle gidebilir uçakla Antalyada 1 tane havaalanı olduğu için şanslıydım buradan orası 5 dk falandı 5 dk erken bir sürede vardım.Gözyaşlarım makyajımı mahvetmiş korkunç gözüküyordum.Beni bu hale sağolusun Ata getirmişti ona bunu fazlasıyla ödetecektim tabiiki hemen havaalanına girdim."Merhaba ben Ali Acarın kızı. Hemen Ata Mutlu adında bir yolcunuz var mı bugun çabuk bakın Nolursunuzz!" "Peki hanfendi" "Efendim baktım kendisi şuan Almanyaya uçağı kalmış yarım saat önce kendisi Selin Acar ile seyahat etmekte iyi günler.:)" Hayır olamazdı Ata beni bırakıp hiçbir yere gidemezdi hemde kızkardeşimle kızkardeşimle ya benim en güvenebileceğim kişiyle sen kimsin kızkardeşim lan o benim aynı kanı paylaşıyoz sonuçta kalbim acıyor sızlıyordu koca havaalanında yerde oturmuş ağlıyordum "Elif!" Babam vardı karşımda ona sımsıkı sarıldım."Baba A-ata Selinle kaçmış!" Babamın kucağında ağladım.Hıçkıra hıçkıra babamın kucağında ağladım ben bunları hakedecek ne yapmıştım?
2 SAAT SONRA
Gözlerimi açtığımda maalesef hastanedeyiz yanımda babam annem ve Şilan vardı.Kendimi çok çaresiz hissediyordum şuan kimse olmadığı için değil terk edildiğim ihanet edildiğim için içimi çektim "Eve gidelim."Uzandığım yerden hafifçe kalktım esnedim aynaya baktım gece sevgilisinden ayrılmış terkedilmiş kızların ağladığında makyajı akmış kızlar gibiydim zaten maalesef bu durumdaydım kocamdan kocam olacak sevgilimden terkedilmiş çaresiz sevgiye ihtiyacı olan öyle ayaklarım bomboş hastane koridorunda yürüyorum yürüyorum hastaneden çıktım herkes bana tuhaf tuhaf bakıyor.Dışarıda magazinciler hepsi beni çekiyor umrumdamı değil taksiye bindim "güzel konuk ."kafamı cama yasladım ağladım.Telefonum çantam param yanımda hiç bir şey yoktu yanımda değildi üstümde bir gelinlik saç baş dağılmış makyaj akmış gözler şişmiş ayakkabısız gelinliği batmış çaresiz "harfendi geldik." arabadan indim ücret falan umrumda değildi. Şöforumuz Salihe taksiyi işaret ettim taksiye ilerledi arkama donup bakmadım.Parayı ödemiştir yürümeye devam ettim.Eve çıktım koşarak Selin'in odasına çıktım bütün kıyafetlerini parçaladım herseyi kırdım döktüm hepsi acı veriyordu içeri babam girdi sımsıkı sarıldı."Baba!!Ben ne yaptım?Ne yaptımda canım bukadar acıyo baba!!" Hıçkırıklarım bütün evi inliyordu."Sen sen hiç birşey yapmadın." Babam saçlarımı okşayıp öptü.Ve beni kucağına aldı babam değilde Atanın kucağında olmayı isterdim neden bahsediyordum ben Ata yok benim için öldü ölmedi ama ölecekti.Babam beni yatagımın üzerin bıraktı öptü ve gitti uyumaya çalıştım olmadı üstümdeki gelinliği çıkardım camdan attım.Üstümü değiştirdim yattım.
BİR HAFTA SONRA
Uyandığımda hala bende bi sıkıntı vardı eğer evlenmiş olsaydım bugun 1. Haftamız olacaktı ama olmadı artık ağlamıyordum güçlü kalıyordum ama kalbim hala acıyor yanıyordu.Duş aldım üstüme beyaz bir pantolon ve su yeşili bir t-shrt giydim uzun saçlarım sapsarı saçlarıma baktım çok güzeldi çünkü Ata saçlarımı çok seviyordu çünkü ben onun sarışınıydım sarışını!Bütün eşyalarımı valize koydum pencereden attım merdivenden inemezdim annemler fark ederdi Hızlıca aşağıya indim arabama bindim evden çıkarken annemlere gözükmedim.Ve evlenseydim yaşıyağım eve gittim.
ARKADASŞLAR İLK BOLUM NASIL BULDUNUZ?

SarışınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin