2🌻

271 35 7
                                    

"အိုဟိုးးphi phuwinဒီနေ့လေသိလားဘယ်ကကောင်မှန်းတွေ့တာနဲ့ကံတွေချည်းဆိုးနေတာ ဘယ်ဘဝကရေစက်မှန်းမသိ"

"Fourth  မင်းကကံဆိုးနေတာနေမှာပါ "

"မဟုတ်ဘူးphiရကျတော်လေဒီနေ့မနက်ကျောင်းသွားတော့လည်းသူ့ကိုဝင်တိုက်မိတာ ပီးတော့ လေ နေ့လည်ထမင်းစားချိန်ရောက်တော့လဲ အဲ့ကောင်နဲ့ပဲတိုက်ရိုက်တိုးတာ အိုဟိုးး ဘယ်လ်ုမှန်းတောင်မသိပါဘူး ရှီးးးး"

"တော်ပါဟယ် နင်ကလည်း နင့်ပြောမှအဲ့ကောင်လေးကနင့်ရဲ့ဂြိုဟ်ဆိုးလိုလိုနဲ့"

"ဟုတ်တယ် love nong si အစ်ဖော်အဲပါးကျပ်မပြည့်ဘူးလေ 5555"

"အာဒီအစ်မနဲ့အကိုကလည်းအငယ်ဆိုတိုင်းဝိုင်းနှိပ်ကွပ်လိုက်ရမှ ကျေနပ်ကြတာလားmaeနဲ့တိုင်ပြောမှာနော်"

"ပြောပေါ့ငါတို့ကမဟုတ်လုပ်တာမှမဟုတ်တာ"

"Maeဒီမှာကျွန်တော့်ကိုဝိုင်းအနိုင်ကျင့်နေတယ်"

"ဒီကလေးတွေနယ်အိမ်ပြန်ရောက်ပြီဆိုတာနဲ့သတ်ဖို့ပဲသိတယ် သွားသွားရေမိုးချိုးအဝတ်စားသွားလဲချည် ပြီးရင်နင်တို့ဖေကြီးပြန်လာတော့မာ အဲ့အချိန်‌ထိနင်တို့မပြီးသေးရင် ငါ့လက်ဝါးအကြောင်းသိတယ်နော် မြန်မြန်လုပ်ကြ"

"Ka Mae"

_____________________

ထမင်းဝိုင်းတွင်မိသားစုငါးယောက်ထမင်းအတူတူစားနေကြသည်။သူတို့မိသားစုလေးသည် နွေးထွေးပြီးပျော်ရွှင်စရာကောင်းလှပေသည်။ စကားလေးပြောလိုက် ထမင်းလေးစားလိုက်နဲ့ပင်။

"ဒါနဲ့သားfourth ကျောင်းဖွင့်တစ်လရှိပြီဆိုတော့ စာမေးပွဲလည်းနီးလာပြီမို့လား စာလိုက်နိုင်ရဲ့လား"

"ဟုတ်ဖေကြီး ဒါမဲ့စာ‌ေမးပွဲကအဝေးကြီးလိုသေးပါတယ်"

"ဟဲ့  fourth နင်မလိမ်ငါကြားတာကတော့နောက်လထဲမို့လား နင်စာမရလို့လိမ်ပြောနေတာမလား"

"အာ မမ ကျွန်တော်စာရတယ် ညှောင့်မနေနဲ့ အကြီးအကြီးလိုမနေဘူး"

"အောင်မာနင်ကမြန်းငါ့ကို ဇွန်းနဲ့ခေါက်ထည့်လိုက်ရ "

‌"တော်ပြီတော်ပြီအလတ်မနင်တော်တော့ ပြီးရင်maeကိုထမင်းပန်းကန်တွေကူသိမ်းလှည့်ရန်မဖြစ်နဲ့ အငယ်လေးနင့်ဖေကိုအချိုပွဲသွားပေးလိုက်"

love story of gemfotWhere stories live. Discover now