Neyden'di bu hissizlik bilemiyorum. Ama kolumu koparsalar umurumda olmayacak gibiydi sanki.
Kapıyı çok sert çarpmış olmalıyım ki ev ahalisi ayaklanıverdi.İki saniye içinde herkes aşağıya toplandı resmen. 'Ölüyorum yetişin' diye haykırsam sanmıyorum geleceklerini.
Annem iyi olduğumu görünce yutkunarak,
-'Kızım ne bu sinir ? ' diye çıkıştı.
-'Ne siniri annem ya ,acelem var derse geç kaldım.' dedim ,nefes nefese.Küçüğümüz girdi araya ;
-'Tamam da bizi uyandırmadan da yetişebilirdin dersine . 'dedi, elimdeymiş edasıyla.
Okka burnunu sıktım ve en hoşlanmadığı hareketle, annemlerin de gözüne batmadan içten içe gıcık ettim onu;
-' Ah küçük bey , rahatınızı bozduğum için affedin beni .. ' dedim, alaycı ses tonumla.
Safım ,ciddiye almış olsa gerek;
-'Affettim, haydi ' diyerek geveledi ardımdan. Annemin yanağına kocaman bir öpücük kondurarak koştum otobüs durağına.
Geç kaldım evet ama bu benim haricimde başka kimseyi ilgilendirmiyordu.Hayal edin bulunduğum ortamı ; siz yetişmeye çalışıyorsunuz,şoför'ün umursamaz sakinliği,sizin aceleci tavırlarınıza atılan avanak bakışlar. Duble sinir bozucu oluyor açıkçası siz sıkıntıdayken.
Otobüs okula vardığında insanların arasından pestilim çıkmadan sıvışabilmiştim ancak derse yetişememiştim. Sabah 00:08 'de başlayan derse 09:25 'de gidersen yetişemezsin tabi dediğinizi duyar gibiyim.
Şimdi içeriye girebilme cesaretimi almam gerekiyor , girişten.Kesin azar işiteceğim ancak girmem gerekiyor,bir derse daha girmeme gibi bir lüksüm yok,büyük güne bir yıl kadar kaldı ,katlanmak gerek.
Oysa ki hepimiz biliyorduk.Otobüsteki hesabın okula uymayacağını. Neydi ya o. Evdeki hesap mı uymuyordu okula,yoksa çarşı mıydı doğrusu onun. Aman neyse ben kendimde miyim sanki .
Kapıyı tıklattım ama elimin titremesinden kaynaklanan garip bir ses çıktı ortaya. Yarattığım gereksiz karizmam'la, bu sesin ardından ben çıkmasam iyiydi aslında.
-'Gel ! ' dedi içeriden tok bir ses.
'Geliyoruuuuuummm !! ' dedi içimdeki ses.
Girdiğim gibi çıktım tabi,arkamdan hala sesler geliyordu.
-' Burası dingo'nun ahırı da mı istediğiniz saatte girip çıkacaksınız. Üniversite mi burası ?
Tabi bunlar sadece benim duymak istediklerim,her daim duymak istemediklerime kapalıdır kulaklarım.Bir öğretmenin '' Dingo'nun ahırı '' tabirini kullanması ne derece doğru tartışılır elbet.Yanında bunun bana düşüp düşmediği de konu edilebilir hani.
Çıktım okuldan ,yapacak bir şeyim kalmadığı için geldiğim gibi geri döndüm. Varmısınız romanımda kahraman olmaya Adım ALMİLA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibar Bedenime İnat Serseri Gönlüm !
PoetrySaklı kalan duygularıma tercüman arayısındaydım. Geceleri oturup mor kaplı defterime yazdıklarım sizinle paylasılamazmıydı ! Neden olmasın ? Gelin kıralım zincirlerimizi,alışılmışlıklara yeni anlamlar yükleyelim. İçimden ne geçiyorsa ben yazayım siz...