~Tuana~
Okulun sonuna gelmiştik herkes çantasını sırtına takıp çıkıyordu bende tam çıkacaktımki ağzımdaki bez ile yere yığılmak üzereyken biri beni kucağına aldığını gördüm ve direk bayıldım
~Çağan~
Kapıda tuananın arkasını dönmesini bekliyordum tam arkasını döndüğünde bezi ağzına tutup direk kollarıma yığıldı kucağıma aldım kuş kadardı güzel bir fiziği vardı bu gece o fiziği benim olacaktı arabama bindirdim ve benim kimsenin bilmediği evemi sürdün kimse bizi rahatsız etmesin değilmi eve gelmiştik nazı kucağıma alıp eve soktum ve uyanmasını bekledim çünkü baygın haliyle tadı çıkmazdı
~Tuana~
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım bir evde olduğumu ve o çocuğun yanımda olduğunu gördüm ve birden bağırdım İMDAAAAT diyerek ama yanımdaki çocuk çok rahattı koltuğa yaslanmış hiçbir şey yapmıyordu?tam kapıya yönelcektim
~Çağan~
aaa güzelim nereye gece daha yeni başlıyor dedim ve kızın üstüne doğru yürümeye başladım kız şaşkın şaşkın bana bakıyordu feleğini şaşmıştı kızı bir çırpıda duvarla arama aldım
~Tuana~
Benden ne istiyorsun g-gelme dedim ama o çok net ve kısa bir cevap vermişti seni... Evin içinde sanki köşe kapmaca oynuyorduk ben kaçıyordum o yakalamaya çalışıyordu ama adamın yüzünden belliydiki acayip sinirlenmişti ve mutfağa gidip gene eline o bezi aldı...
~Çağan~
Acayip sinirlenmiştim artık o baygınken yapıcaktım gittim sertçe bezi ağzına tuttum direk bayıldı biraz düşündük ve yetinmedim uyku ilacı içirdim tam 5 tane... Kızı kucağıma alıp odama çıkardım kapıyı 3 kez kilitledim ve kızı yavaş yavaş soymaya başladım önce pantolonunu çıkardım sonra ise ceketini crobunu ve sadece kız iç çamaşır ile kalmıştı ve kızın sütyeninide çıkardım sonra kilodunu kız karşımda çıplaktı acayip iyi bir fiziği vardı yavaş yavaş bende üstümü herşeyimi bir çırpıda çıkardım bende soyunuktum artık kıza yaklaşmaya başladım ve kızı direk dudağından öpmeye başladım alt dudağını emiyordum çok sert öpüyordum ve kızın üstüne çıktım memelerini yalamaya başladım uçlarını ısırıp emiyodum sıkıyordumda bundan çok zevk almıştım artık benimki kalkmıştı yüzümü kızlığına getirerek orayı yalamaya ve emmeye başladım elimlede kızlığını okşuyordum ve artık yapmam gereken şey gelmişti kızı ters çevirdim ilk önce götünü araladım ve içini yalamaya başladım sonra ise baş parmağımı götüne soktum ikinci parmağımıda 3 parmağımıda artık en özel şeye gelmiştim parmaklarımı çıkarıp kızı ters çevirdim ve yatağa getirdim bunca zaman yerdeydik şimdi yatağa çıkardım ve kızın götünü gene ayırdım bacaklarınıda bacaklarının arasına girdim ve SOKTUM tam girmişti ve gel git yapmaya başladım hızlı yapıyordum çünkü yatak acayip şiddetle sallanıyordu ben bunla yetinmedim kızın içinden çıktı önden girdim önden yapmaya başladım ordanda çıktı ve erkekliğimi göğüslerinde gel git yapmaya başladım ama sıkılmıştım aklıma çok iyi bir fikir geldi kızım düz bir şekilde yere indirdim düz bir şekilde yatırdım ve bende kızın tersine geçtim yani erkekliğimi kızın ağzına SOKTUM ve kızın üstüne ağırlık vermeden ağzımla a₺mını yalıyodum ve kız uyanmıştı... Neye uğradığını şaşırdı...