1

34 2 0
                                    

Izzasztó meleg,hangos zene, pia na meg persze fű szag. Ezek a gólyatábor szépségei. Annak ellenére,hogy kábé hajnal 3 óra van és augusztus vége.De úgy nagyon vége. 28.-a van. És lesül rólam még a bugyi is.

-Szulaaaaa szét megy a fejem!-Panaszkodtam barátnőmnek hisz 3.napja ugyan az a zene bömböl.-Megint!-tépkedem a fejbőrőm hátha elmúlik.

-Jaj Nina egész végig ezt hallgattam,miért nem bulizunk?

Szula tipikusan az a lány aki imádja a bulikat,na nem azt mondom,hogy én nem de ez a tábor egy rakat szar!
Szulát pici baba korom óta a barátnőm vagy is nem tudom,hogy lehetnek kisbabák jóba de mi azok voltunk.

-Azért mert ez egy gyász! Kérlek adj fájdalom bogyót!

-Nina nincs. menj Mirához.

-Akkor szenvedek inkább.

-Akkor bulizzunk!

-Nem

-De

-Fogd be Szula

-Jó akkor én megyek viszont. Szia Nina

Na ez is itthagyott. Mikor alvási poziciókat probáltam valaki berontott. Pia szag áradott de nem belőle inkább mögüle.

-Hát Szia Nina tudtam,hogy itt talállak.

-És ki is vagy? Maga az anonym ember?

-Hát nem emlékszel?- vágott fura arcot.

-Bocs de tán analfabéta vagy? Mondom hogy nem!

-Hát kislány nekem csináltál első nap egy szuper képet.- majd kacsintott.

-Egyrészt anyádra kacsingass,másrészt milyen képet?

-Hát tudod ittál.

Probáltam szugerálni hátha csak egy álom de fejem egyre jobban ment szét.

-Igen az meg van de nem értelek szóval ugassál jobban te birka!

-Annyira rám voltál kanosodva drágám,hogy este csináltál egy képet nekem a telefonomra.

-De miv-

Be se fejeztem és el is tűnt. Ki ez? Batman?  De milyen kép? Nem ittam ennyit hát emlékszek mindenre! Még az ocsmány pofája se rémlik. Ki lehet ő? Milyen kép? Hogyan? Nála voltam? Nekem ez homály.

Kábé egy órámba telt mire elaludtam,hisz ezek a kérdések játszottak le a fejembe.

...

Nincs is jobb mint a barátnőd irritálóan hamis hangjára kelni reggel,igazam van?

-Uram ég egy pók!-kiáltott fel Szula.

-Uram ég egy éneklő Szula!

-Jolvan Nina megjegyeztem ám!-dobta le idegesen a cuccát és szort szikrát a szemeivel.

-És szerinted reggel 6 órakor akarok a te kornyikálásodra majd sikitozásodra kelni?

-úgy is fel kellett volna kelned hisz 8 órakor óránk van.

-Drága Szula én max a 10 órási órámra megyek be köszönöm.

-Mivan? Miért?

-Tudod pekmen vagy pechmen vagy ki az anyám nem kér jelenlétit főleg ez nem egy főtantárgy,majd utána a törpével lennénk de őt végképp nem érdekli, szóval vedd halkabbra magad mert aludnék!

Szerencsére egyetemen nem minden órára kell bejárni van aki egy köcsög és kér jelenlétit de van aki nem és van a harmadik csoport akik akkora idióták,hogy ha más írja alá akkor jóvan az úgy'

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álca mögöttWhere stories live. Discover now