,Ahoj jmenuju se Lada, jelikož muj debilni táta neplatil nájem tak jsem s mamkou a mladším bráchou museli přestěhovat do jiného města, do bytu.
Zítra je můj 1. den ve škole a hrozne se bojim a mam strach ze ta škola bude stát za hovno.
Ráno: Je 6:00 a prave jsem vztala abych se připravila do školy. Vůbec nevím co si mam vzít za fit bcs asi 1. den nemuzu jít za bezďáka tak jsem vybral toto:Asi dobrý ale už skoro nestíhám a za chvíli mi jede bus tak musim rychle jít
Škola: Právě stojím před vchodem a vcházím do školy, když mě zastaví docela vysoký kudrnatovlasý kluk a ptá se ,,Ahoj nevíš kde je učebna 43?"
Vůbec nevím kdo ten hnědovlásek s krásnýma očima je ale odpovědět mu musím.,,Nevím ale teď tam taky jdu."Ježíššš snad nebylo moc cringe co jsem teď řekla. No a po cestě když jsme hledali učebnu tak jsem se dozvěděla že se jmenuje Robin. Když jsem vešla do třídy tak byla volná jenom poslední lavice u okna tak jsem si tam s Robinem sedla a po chvíli začala hodina.
Učitel: takkkk třído výtám vás v novém školním roce a společně přivýtejme 2 nové žáky Ladu a Robina, můžete se představit.Já: Jmenuju se Lada, je mi 17 a jsem z Brna.
Robin: Ahoj, jsem Robin, je mi 18 a dřív jsem bydlel v Praze.
Učitel: no dobry tak děte si zase sednout.
Tak jsme si sedli a pak jsme se učili ňáký sračky o atomech a tak...
Po dalších asi 5 hodinách byl konečně oběd, jupiii, už jsem měla hroznej hlad.Oběd: když jsem si šla sednout tak jsem vůbec nevěděla kam bcs všude bylo plno tak sem se přisrala k Maťjkovy a Bicimu který už sem znala.
Pak si k nám přisedl ten prej nejhezčí kluk z naší školy a menoval se Martin.
Martin: cau kotě jak se jmenuje?
Já: pico takhle se mnou nemluv ty buzerante.
Pak sem odešla, oběd stejně stal za picu