В едно малко селце наиме Скинхилс живееше едно много красиво и мило момиче. Още от малка събираше погледите на момчетата в селото. Тя винаги беше усмихната, красива и сексапилна. Много жени и завиждаха. Родителите ѝ я обичаха много, както и тя тях. Един ден майка ѝ я прати да събере гъби. Докато събираше гъби се отдалечи от селото. За миг се спря и се огледа. Всичко ѝ беше еднакво, не можеше да намери пътя към селото. Настъпваше вечерта, тя се надяваше, че баща ѝ с кучето им Стич ще я открият. Тя се подпря на един дънер. В далечината се чуха мъжки гласове, тя се усмихна, беше щастлива. Мислеше си че ще я спасят, но се оказа, че вместо баща ѝ я е открил някой друг. По скоро други, понеже това беше група от петима, силни, здрави, сексапилни мъже. Тя се заслуша в разговора им и настръхна.
Марк - Мисля, че видях нещо натам.
Джаксън - Къде бе? Това е дънер.Нейтън светна с фенер към дънера.
Ейдриан - Я виж ти. Какво си намерихме, момчета?
Стоян - Цветенце.Засмяха се, а нашето момиче тръгна да бяга.
Джаксън - Къде си мислиш, че отиваш?
По най-бързия начин вдигна ризата си и извади въже, което беше закачено на една кукичка за колана на панталоните му. На краищата имаше завързани два камъка. Хвана въжето и го хвърли към момичето. Благодарение на точното си хвърляне въжето се заплете в краката ѝ.
Стоян - Не се дръж с нея като с животно. Ще си сцепи главата. Ще умре и после как ще я продадем.
Марк - Се тая, пак ще я продадем за органи.Ейдриан отиде до момичето и го обърна по гръб. Тя беше паднала по лице и загубила съзнание.
Ейдриан - Момчета занесете я до лагера при другите заложнички.
ESTÁS LEYENDO
Crazy about the little bitch
Novela JuvenilПусната: 01.01.2024г. Приключена: __. __. ____г. Надявам се да ви хареса! Внимание има 18+ не е за слаби сърца!