Tekrar söylemek isterim ki, instagram'dan görüp, izin alarak yazdığım bir ficdir.
Taehyung, yaşının adamı değildi. Ki bunu kendisi de kabul ediyordu zaten. Her ne kadar 23 yaşında olursa olsun, gören onu 3 yaşındaki bir çocuktan farklı tutmazdı. Zaten pek de bir arkadaşı yoktu. Bu çocuksu karakterini tam da bu sebepten tanıştığı kimseye göstermezdi. Yani... deniyordu hiç olmazsa...
İşte bu yüzden Taehyung, dün gece Tanrı'ya o kadar çok yalvarmıştı ki...
Bu sene, neredeyse hiç kar yağmamıştı. Taehyung, dün geceki havanın soğuğu ile kar yağacağını düşünmüş, yine de işini güvenceye alarak Tanrı'ya dualar etmişti. Daha sonrasında sıcacık yatağına girmiş, hızla yarın olabilmesi için ayıcığına sarılarak uyumuştu.
Kırmızı, yılbaşı ağacı desenli pijamalarıyla...
Rüyasında, bir noel babanın bacağı üzerine oturup tüm istediği şekerleri, ayıcıkları, arabaları ve bolca da lolipopu sıralarken görmüştü kendisini. Daha sonrasında, noel babaya neden bu kadar genç olduğunu, sakallarının olmadığını ve neden karın kasları olduğunu sormuştu...
Taehyung'un utanması yoktu. Bazı konular haricinde.
Bu rüyasını bölen şey, çok fazla üşümesiydi. Yorganını basına kadar çekip ısınmayı denemiş, fakat yataktan kalkmadan ısınamayacağını anlamıştı.
Yere düşen ayıcığını yatağına yatırmış, tavşanlı panduflarını giyerek sabahklığını üzerine geçirirken tuvalete ilerlemişti. Yüzünü yıkayıp, işini hallettiğinde kendisini güzel bir tost yapmıştı. Soğuk içemediği için mikrodalgada fazla olmayacak derecede soğuğunu kırdığı meyve suyunu da içmişti. Yavaşça şarkılar eşliğinde bulaşığını yıkamış, dün gece neden bu kadar heyecanlı olduğu aklına geldiğinde ise koşarak cama gitmişti.
Perdeyi sıyırması ile evde yüksek bir çığlık atması bir olmuştu.
Çünkü dileği gerçekleşmiş, her yer beyaza bürünmüştü.
Taehyung, hızla montunu giyerek dışarı fırlamıştı. Fakat panduflarının kara girmesi ile kendisine ufak bir lanet ederek eve geri girmiş, ayakkabıları giymişti. Atkısını güzelce bağlamış, eldivenlerini de ellerine geçirmişti. Son olarak da saçlarını şapkasının alnından gözükecek şekilde ayarladığında artık onu kimse evde tutamazdı.
Koşar adımlarla ilerlemiş ve kendisini karların üzerine bırakmıştı. Kâh kelebek şeklini çizmiş, kâh karlar üzerinde yuvarlanmıştı. Kendi kendine eğleniyordu. Sokakta kimsecikler yoktu...
Bunu firsat bilerek kapısının önündeki taşlı yolun üzerindeki karları güzelce temizlemişti. Daha sonrasında biriken karları görmesi ile ilk aklına gelen şeyi yaparak, kapısının iki yanına kardan adamlar yapmaya koyulmuştu.
Taehyung, 1. Kardan adamı dış kapısının sağına yerleştirdiğinde koşarak evine gitmiş, büyük bir havuç alarak geri dönmüştü. Yerdeki çakıl taşlarını da göz, ağız ve düğme olarak kullandığında, her şeyi tamamdı.
Şimdi ise geriye kalan, aynı işlemleri sol tarafa da uygulamaktı.
Saatler ilerledikçe hava soğumuştu. Taehyung'un burnunun ucu kıpkızarık olmuş, elleri hissedilmeyecek derecede buz tutmuştu. Arada sırada ise yoldan geçen insanların konuşmalarını dinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHRISTMAS LUCK |+18|
FanfictionTaehyung, sabah uyandığında kar yağdığını görmüştü. kendisini kaptırmış, tüm gününü kar oynayarak geçirmişti. Fakat söylediği 1 yanlış cümle yüzünden, evine geldiğinde koltuğunda oturan bir adamla karşılaşmayı hiç beklemiyordu... | Taekook | | Semek...