**Model ဂင်ဂယူဘင်းနဲ့ JENEX အဖွဲ့ဝင်Bella တို့တွဲနေကြပြီလား**
**ဂျယ်ဂျူမှာ မင်းသားAlex နဲ့ အတူတူလျှောက်လည်နေတဲ့ Shen groupရဲ့ အငယ်ဆုံးသားလေး Ricky Shen**
မိုးမလင်းသေးခင် ဓာတ်ပုံနှင့်တကွတက်လာတဲ့ သတင်း၂ပုဒ်ကြောင့် ဆောင်းဟန်ဘင်းတစ်ယောက်ကောင်းကောင်းမအိပ်လိုက်ရပါဘူး......
ဒီလောက်သတင်းတွေပွထနေတာကို အေဂျင်စီရဲ့CEOဖြစ်ပြီး ဘာမှမဖြေရှင်းရကောင်းလားဆိုပြီး အချစ်တုံးလေး
ကျန်းဟောင့်က ဖုန်းဆက်ကာပွစိပွစိရစ်ပါတော့တယ်....."သြော် Honey ရယ် ဒီနေ့က ကိုယ့်နားရက်လေ ဆက်ချင်ရင် ဂျီဝွန်းဟျောင်းဆီဆက်ပါလား"
"ဆောင်းဟန်ဘင်း ပြန်အိပ်နေလို့ကတော့ ငါကိုယ်တိုင်လာပြီး နှိုးပေးမှာနော်
သတင်းတွေကိုမြန်မြန်ရှင်းစမ်းပါ မင်းညီက နည်းနည်းလေးမှအချိုးမပြေဘူး "
" ကိုယ့်ညီကိုပဲအပြစ်ပြောမနေနဲ့လေ မင်းညီလည်း ဘာထူးလို့လဲကွာ သူတို့၂ယောက်ကိုပစ်ထားလိုက်စမ်းပါ ဖြစ်ချင်ရာဖြစ်ကြပါစေ"
"သူတို့ကိုပစ်ထားလို့ရပေမဲ့ ကုမ္ပဏီမှာ ဒင်းတို့ကြောင့် shareစျေးတွေ တက်လိုက်ကျလိုက်ဖြစ်နေလို့ ငါပိုပင်ပန်းတယ်လေ မင်းလည်းအလုပ်ရှုပ်တာပေါ့.....
မဖြစ်တော့ဘူး ဒီနေ့ပဲ မိသားစုအစည်းအဝေးခေါ်ပြီး ဒီ၂ကောင်ကို စေ့စပ်ပွဲဖျက်ခိုင်းရမယ် မင်းလည်းအားနေတယ်မလား နေ့လည်ကျရင် ငါလာခေါ်မယ် ငြင်းမယ်မကြံနဲ့နော် မဟုတ်ရင် မင်းနဲ့ငါနဲ့ပြတ်ပြီပဲ"
"ဟာ Honey Honey သွားပါပြီကွာ ငါ့မှာပိတ်ရက်လေးတောင် ကောင်းကောင်းမနားရပါလား အဲ့၂ကောင်တော့ တွေ့ရင်သေဦးမယ်"
တော်ရုံတန်ရုံ ဒေါသထွက်ခဲတဲ့ ဆောင်းဟန်ဘင်းလည်း အမွှေစိန်၂ကောင်ကြောင့် သွေးကျဆေးဆောင်ထားရတဲ့ဘဝ~~~~~
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
"ဂျီဝွန်းဟျောင်းကအခုပဲ အေဂျင်စီကို စာထုတ်ခိုင်းလိုက်ပြီမို့လို့ အဆင်ပြေသွားမှာပါ အန်တီတို့ စိတ်အေးအေးထားကြပါနော်"
YOU ARE READING
စေ့စပ်ထားတဲ့ ကောင်လေးက ငါ့ကိုပြန်ကြိုက်လာအောင်ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ???
FanfictionRicky Shen က ဂယူဘင်းရဲ့ အချစ်Levelကို မြှင့်တင်ဖို့ googleမှာရှာလိုက်တယ် **စေ့စပ်ထားတဲ့ကောင်လေးက ငါ့ကိုပြန်ကြိုက်လာအောင် ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ???**