Herkese merhaba ben elif bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz iyi okumalar ❤️🩹
Lena yine okula gelmiştir ve istemedende olsa sınıfına gitmiştir. Hemen sırasına oturup derse hazırlanmıştır okuldada arkadaşı yoktur hep tek başına takiliyordur ders başlamış ve hocaları sınıfa yeni birinin geleceğini söylemiştir herkes heyecanla beklerken lena pekte sevinmemistir çünkü kimse onunla arkadaş olmuyordur o da kendini herkesten uzak tutar kendini sonra sınıfa cocuk girmiş ve hocaları çocuğu tanıtmıştır.
-hoca
"çocuklar bu arkadaşımız aramıza yeni katıldı adı luca ve artık bizimle birlikte olucak hepiniz lucayla kaynasın çocuklar birbirinize iyi davranın tamam mı!" demiştir .Herkes hocanin dedigini yapmıştır ve hocaları lucaya lenanin yanına oturabilecegini söylemiştir o sırada lena biraz telaşlanmistir çünkü uzun zamandır tek başına oturuyodur bu yüzden yanına birinin oturması onu telaslandirmistir. Luca lenanin yanına geçmiş. Herkes bütün ders boyunca luca'ya bakmış.luca ise lenayla konuşmaya çalışmış ama lena asla konuşmamış çünkü hala kendini stresli hissediyodur.luca her derste lenayla iletişim kurmaya çalışmış ama lena hic konuşmamış. Luca da hiç kararından vazgecmemis ve lenayla konuşmaya devam etmiş çünkü biliyordu ki lena elbet birgun dayanamayıp onunla konuşacaktı.
Luca
"lena neden benimle konuşmuyorsun bari bunu söyle sana birsey mi yaptım da bu yüzden mi konuşmuyorsun benimle?" demiş. Sınıftan biri hemen lucaya lena yerine cevap vermiş
"O kimseyle konuşmaz yani senin bisey yapmana gerek yok genellikle yalnızdır. "Demiş ve luca da lenaya üzülmüştür ama lena hiçbirine aldırış etmeden orada öylece oturmuş. Luca her defasında lenayla konuşmuş ve en sonunda lena dayanamayıp cevap vermiş.
Lena
"ne istiyorsun benden geldiğinden beri benimle konuşmaya çalışıyorsun ve hiç vazgeçmedin normalde diğerleri olsa vazgeçer ama sen geçmedin." demiş. Luca şaşkınlıkla lenaya bakmış çünkü neredeyse 1 haftadır lenayla konuşmaya çalışıyordur ama lena hiç cevap vermiyordu en sonunda dayanamayıp cevap vermiştir.
Luca şok içinde konuşmuştur
" s-sen benimle konuştun neredeyse 1 haftadır benimle konuşmanı bekliyorum bir an dilin yok sandım hiç benimle konuşmayacaksın sandım ama sen benimle konuştun lena."
Lena şaşkınlıkla lucaya bakmış. Ne olduğunu anlamaya çalışımış. sınıfa birden hoca girer ve lena bütün ders lucanin dediklerini düşünür.İlk bölüm bu kadar yeter ikinci bölümde görüşmek üzere 💋💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessizliğin Oyunu
Fantasyİlk kitabım umarım beğenirsiniz Sizleri cooook seviyorummm💋❤️🩹🫀