SU SİHRİ

16 3 3
                                    

Merhabalar;
ilk önce bunu izah etmek isterim ki , bu benim ilk hikayem, sizleri hikayemle baş başa bırakıyorum . Daha bol konuşacak vaktimiz olur inşallah, iyi okumalar diliyorum...💙📖


Baba bana gösterir misin?


Merakıma yenik düşerek elimi havaya kaldırdım. Bilge nine beni görünce "danksu sor bakalım" dedi. bende heyecanla ayağa kalktım. Babam Ve annem dahil herkesin bana baktığını görüp aldırış etmeden,"bilge nine iki diyar'daki düşmanlığın sebebi nedir?" diye sordum ardından yerime oturdum. ben ve arkadaşlarım merakla bilge ninenin vereceği cevabı bekliyorduk.

Bilge nine gülümseyerek "bir zamanlar bizdeki su çıkarma sihrini istiyorlardı;" diyerek sözünü bitirdi Ardından "başka soru sormak isteyen varmı?"dedi. dediği anda en yakın arkadaşım nanami elini havaya Kaldırarak "ben sora bilir miyim?"

Bilge nine "sor bakalım"dedi.

"Su çıkarma sihrinden birazını veremez mıydık?"dedi nanami

Bilge nine bize bakarak"eğer biz kendi sihrimiz'den, bizim diyardan olmayan birine verseydik sihir onların sihri ile birleşip bir çok kişilerin canına zarar gelebilirdi. sadece bu güce Kara beyaz kitabına sahip olup okuyanlar ve o gücü elde edenler dayana bilirdi
ne yazık ki o kitap çok eski dönemlerde kaybolmuştu, bu yüzden sihrimizden veremez'dik, onları uyarmamıza rağmen ısrarla istediler, biz vermeyi deneseydik ,ölebilirdik" dedi bilge nine, anlatmayı bitirdikten sonra
"

bilge nine ben sora bilir miyim?" dedi luun. ,bilge nine sorunun karşılığını kafasını evet eder gibi sallayarak vermişti.

"Peki biz ne zaman su çıkarma sihrini öğreneceğiz "diyiverdi. bilge nine ve etraftaki bir çok kişi gülmeye başladılar , neden güldüklerini anlayamamıştım . bana göre çokta mantıklı soruydu.

Bilge nine "çok güzel sorular" dedi ve

"elbet sizde öğrenirsiniz,herkesin bildiğine göre 18 yaşında öğrenilir, zamanı geldiğinde sizde öğreneceksiniz" diyerek sözünü bitirdi.herkes kendi çapında birkaç soru sorduktan sonra "bugünlük bu kadar yeterli"Dedi ve ayağa kalktı,Oysa bizim daha çok merak edip sormak istediklerimiz vardı.

O vakit herkes kendi çocuğunu alıp kendi hanelerine dağılıyorlardı
Hevesle parmaklarımla hesabı yaparken bütün sevincim çökmüştü, babam ve annemin yanına koştum ve"benim daha on yaşım var amaa" diyerek nazlandım. annemle babama sarılırken annem "kızım sabret on sene hemen geçer, sonra sende öğrenirsin"dedi ama ben biyan önce öğrenmek istiyordum.

Babam beni kucağına aldı. Hanemize doğru ilerliyorduk babamın uzun bacakları sayesinde erken varmıştık. Hanemizin içerisine girmeden önce "baba herkes senin su çıkarma sihrini büyüleyici olduğunu söylüyorlar , ben hiç görmedim bana nasıl su çıkardığını gösterir misin?" diyi verdim.

Annem babama bakarak gözlerini oynattı.babam hiç konuşmamıştı bian tedirgin olacaktım ki, babam yönünü değiştirip hanemizin arka bahçesine doğru ilerledi,
Mutluluktan gülmeye başladım babam bana baktıktan sonra benimle beraber oda güldü.
Arka bahçemize girdik ve arka bahçenin temiz topraklı yerini buldulkan sonra eğilerek beni aşağıya indirdi.

Elini toprağa sürerek yavaşça daire şeklinde elini döndürmeye başladı

" Toprağı hissetmen gerekir eğer ki toprağı hisedemezsen suyu çıkaramaz veya kirli su çıkarırsın" dedi babam.

Gözlerini kapattığını gördüm, toprağın gücünü hissetmeye çalışıyordu galiba,bi an ellerini havaya kaldırarak döndürmeye devam ediyordu.

Ellerinin etrafında küçük parlak hava hortumu oluşmuştu, inanılmazdı ben merak ve heyecan gözlerle izlerken babam gözlerini açmıştı, ardından ellerini yavaşça yere doğru indirdi, bir an hızlı bir şekilde elini havaya tekrar kaldırdığı an elinin altındaki suyu gördüm, karanlıktan dolayı suyun temiz olup olmadığını görmesemde babamın nasıl yaptığını görmüştüm.

ben dört gözle izlemeye devam ederken , babam yanımda duran boş kovaya su dolduruyordu. Yanımda dolan kovanın içine baktım su gerçekten tertemizdi.
Suyun içindeki yansıma'ma bakarak acaba bende babam gibi biri olabilir miyim? diye düşündüm.

Annem kovanın kulpundan tuttu ve "hadi çok geç oldu" dedi gökyüzüne baktım her yer karanlık olmuştu. Babam beni tekrar kucağına alıp hanemize girdik, hanemize girerken beni yatağıma indirdi. Kafamı yastığıma indirirken babamda üzerimi örtüyordu , Örtükten sonra eğilerek anlamdan öptü, ardından babam kendi odasına gitmek için kapıya yönelirken

Annem yanıma geldi "Güzel kızım hadi uyu "dedi ve oda anlımdan öptü, annem babama doğru ilerleyip beraber haneden çıktılar.ne kadar on sene beklemeye üzülsem de sekiz yaşında olmanın mutluluğu da vardı içimde.

bi an bugün ne bilgiler öğrendim diye düşündüm.babamın yaptığı hareketler beni çok etkilemişti, acaba bende öğrenecek miyim? diye düşünüp durdum . herşeyden önemlisi babamın dediği gibi toprağı hissede bilecek miydim? binlerce soru vardı içimde zamanlar aklımdaki bütün soruları çözeceğime inanıyordum.
Ne kadardır düşündüğüm tahmit etmeden uyumaya karar verdim. Bugünlük bu kadardı.yorgundum.uyumam lazımdı yarın bir kaç bilgi daha edinmek istiyordum , yatağımın yanındaki sehpanın üzerindeki muma yaklaşıp,mumu üfleyerek söndürdüm daha sonra yorganıma sarılarak yorgun düşmüş gözlerimi kapadım...

⌛⌛⌛⌛⌛


Arkadaşlar 1.bölüm böyle işte,
Umarım beğenmişsinizdir..

1.bölümde kafanız birazda olsa karışmış olabilir ama diğer bölümlerde herşey yavaş yavaş yerine oturmaya başlıyacaktır..

Beğeni ve yorum yaparsanız
Çok sevinirim..
hadi ben ve 2.bölümüm
Seni bekliyoruz...💙💙☺️

KARA BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin