Elimde şiirimizi yazacak bir kalem duruyor

65 5 97
                                    

Cumartesi,

İşte planlanan gün gelmişti.
Klübün ilk buluşması yapılacaktı bugün, gün boyu heyecanla karışık gerginliğiyle kıpranmıştı genç kız.

Öyle ki, sınıfa kadar eşlik ettiği kızla beraber çıktığı basketbol antrenmanında bile heyecanını atamamıştı.

Kızın tenis antrenmanı önce bittiği için kendisini izlemeye gelmesiyle antrenmana beraber katılmış sonrasında da hazırlanmış ve çıkmışlardı salondan, kulüp hakkında beklentilerini paylaşarak geldikleri sınıfın önünde dikiliyorlardı şimdi.

Erken mi gelmişlerdi?

Saati tam olarak söylememek kıvırcık saçlı esmerin suçuydu yani erken gelseler de sorun olmazdı.

İkilemde kalırken yanındaki kızdan gelen cümleyle ona çevirdi başını.

"Sen çal ben konuşurum." Konuşurken kendini tutamayıp kıkırdamıştı ela gözlü kız.

Mizacında vardı güleryüzlülük, kendini rahat ve güvende hissettiğinde etrafa neşe saçmayı severdi. Yanındaki kızın gerginliğini anlamış gibi ilk konuşan o olmuş ve güven vermek istercesine omzuna elini koyarak hafifçe sıkmıştı.

"Sanki öğretmenler odasına giriyormuşuz gibi konuşuyorsun, halledebilirim biliyorsun."

"Elbette halledebilirsin. Ama ortama alışmadan önce gergin olman normal, kendini sıkmana gerek yok."

"Teşekkür ederim Ela'm, deniyorum."

Ardından titrek bir nefes verip kapalı kapıyı çalmadan açtı.

"Selam millet!"

Çoktan içeride olan grupla gülümsediler, demek ki çok da erken değilmiş.

İlk izlenim faslı geçtikten sonra gelen kokuyla yüzünü buruşturdu ikili.

Bu koku neydi böyle?!

Yine ilk konuşan eliyle burnunu tuttuğu için tuhaf çıkan sesiyle ela gözlü kız oldu.

"Burada nasıl yaşıyorsunuz??"

Konuşmasıyla gözünün önünde beliren bez ve fısfısla yüzünü buruşturdu.

"HOŞ GELDİNİZZZ! BİZ DE TAM SİZİ BEKLİYORDUK."

"Sakin ol Shou. Selam kızlar, beklentilerinizi karşılamayan bir sınıfla karşılaştığınız için üzgünüm ama okulda kullanılmayan tek sınıf burası. Çok fazla kulüp olduğu için sınıf fazla olsa da çoğu doluydu, burası da uzun zamandır kullanılmamış."

"Temizlik işi de bize kaldı maalesef ama Shou yine de eğlenceli olacağını düşünüyor, biz ne kadar erkenden gelip malzemeleri ayarlasak da tek başımıza çekidüzen vermemiz zor." Reika Tagi'nin sözlerini toparlarken mahçup bir şekilde gülümsüyordu.

Yanındaki kızla gözleri buluşurken, bilmiş bir edayla 'bu kulübün eğlenceli olacağını ama başlarına da iş açacağını' söylediğini anımsadı ve  gülümsediler aynı anda.

Kulüpsüzler Kulübü [vk]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin