chapter 4

582 21 3
                                    

Di International school Thailand

"Wei Fourth asal kau tak dtg semalam?"tanya Satang  "aku lambat bangun semalam"

"ouhh ye ke? Satang melihat pada leher Fourth, Fourth menyedari Satang menatap pada lehernya

" ouhh ini nyamuk, malam semalam nyamuk besar weh" "Ouhh kau tk letak ubat ke?" "dah letak nanti ok la tu"

Fourth melepaskan nafas lega 'fuhh nasib satang percaya' kata Fourth dalam hati "jom la masuk kelas nanti kang kena marah lak"

"Weh² korang tengok Gemini tu" "aikk minggu lepas perempuan lain hari lain" "kau tktahu ke Gemini tu kan playboy dengar cite sesiapa dengan dia time tu akan buat sex dengan dia" Fourth mendiamkan dirinya dan memandang Gemini

Gemini memandang Fourth dan hanya senyum sinis dan pergi ke tempat lain bersama perempuan itu 'ouhh ini ke rasa sakit sebab cinta?' Kata Fourth dalam hati "weh Fourth asal kau diam ni?" "err tkde apa lah aku nak masuk kelas dulu tau bye"

Fourth terus pergi ke kelasnya, Ford dan satang  memandang Fourth dengan tatapan pelik "dah kenapa dengan Fourth tu?" tanya Ford "jgn lah tanya aku pergi lah tanya dia  dah² baik kita  masuk sekarang kalau tk kena denda" kata Satang sambil berjalan ke arah kelas

Skip sewaktu rehat

"Hmm kau ni Satang memang sial la" maki Ford "aikk kenapa aku pula ni?" "kau lah pilih tempat meja sebelah Gemini" "tu la kau nak tengok Gemini tu suap² ngan awek dia tu ke? Dah lah semua awek² dia tu gedik² plus murah" "suara pun kepit"

"Dah ini je ada, duduk je lah kita nak makan bukan nak pergi tengok diaorang bersuap²"

Bughh!!

Fourth menepuk meja dengan kuat seluruh murid di kantin memandang Fourth termasuk Gemini "tak bole diam ke? Aku nak makan bukan nak dengar korang bising Iprett " Fourth mengambil rotinya dan pergi dari kantin " kau lah ni bising" tuduh Ford"eh Ford kau pun sama lah"

Di sisi Gemini

'Dah kenapa dengan Fourth tu' kata Gemini dalam hati "sayang nak lagi tak?" Gemini menganggukkan kepalanya dan membuka mulut perempuan itu menyuapkan Gemini "so malam ni kita tidur kat mana sayang?"

"ohhh ermm i think hari ni tkde mood lagi, sorry baby" "ouh ermm okay" Perempuan itu terus mengeluh kecewa

"Weh Gemini kenapa dengan Fourth tu?" tanya Winny "kau pergi tanya Fourth lah dah kenapa tanya Gemini?" tanya Mark "mana la tau Gemini  tau en" "ntah aku mana ada rapat ngan budak tu gila"

Di tandas

Fourth sedang mencuci muka nya "kau dah kenapa tadi?" Tanya Gemini Fourth memandang Gemini sambil menjeling

"bukan masalah kau" Gemini menutup pintu dan mengunci nya "kau kenapa ni?"

"Kenapa? Apa yang salah? Ni lah aku Fourth Nattawat " Gemini memegang muka Fourth "kau jealous ke?" "cihh tkde masa lah " Fourth menepis tangan Gemini "tepi aku nak keluar" Gemini membiarkan Fourth pergi

Di kelas

"Kau pergi mana tadi?" Tanya satang "Aku gi tandas tadi sakit perut" "ouhhh okayy"
"Malam ni ada perlumbaan kau nak pergi ke?" Tanya Ford "Lawan dengan siapa?" "Gemini Norawit" "hah okay aku pergi"

Malam
Di apartmen Gemini

"Dengar cite kau lawan ngan aku malam ni betul ke?" "haah" "ouhh okayy" "siap siap untuk kalah Gemini" Fourth keluar dari apartmen Gemini "nak kalahkan aku? Lambat lagi"

Di Perlumbaan Motor

"Cantik dho kau punya motor memang setiap hari tukar² ke?" "ni motor aku la cuma aku tukar warna and buat lampu" "helmet kau comel dho hshshs" "AHAHAHAH aku baru beli semalam"

baby and playboyWhere stories live. Discover now