Aselden
Yine bir sabah ve yine sıcak yatağımdan kalktığım bir günn
Her zaman ki gibi annem kardeşimi uyandırmış benim başımda dikilmişti
"Aselll kalk kızım geç kaldınn"
Annemin bağırmasına gözlerimi ovuştura-ovuştura açtım "off anne tamam kalktımm yaa" yataktan sürüne-sürüne kalktım nerdeyse ve elimi yüzümü yıkayıp hazırlanmaya başladım gerçektende geç kalmıştım dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı ama ben daha şimdi uyanıyordum amann neyse bir kerecikden bişey olmaz ya
* * * *
Herkes okula gelmişti zil çaldı ve ders başladı ama Asel ortalıkta yoktu bu durum Tanerin oldukça canını sıkmıştı gelmiyecek diye endişelenmişti.Leylanın koluna çağırmak için hafif vurdu "Bücür bi baksana" Leyla arkaya döndü sıkkın ifadeyle Tanerin söyliyeceği şeyi tabikide biliyordu"hee abicim noldu gene yaa" "kızım Asel ortalıkta yok bak dün bişey söylemedimi gelicem yada gelmiycem diye" Leyla ofladı "yok abicimm söylemedi okulun 2 ci gününden gelmeyecek değil ya gelir herhalde birazdan" Taner oflayıp başını Aliye çevirdi ve Ali'nin kafasını sıradaki ellerine yaslamış dersi dinleyen Güneşi izlediğini gördü ve kafasıne vurdu "Ahh" Ali bir anda bağırınca sınıftaki bütün gözler ona döndü Aliyse kafasını ovuyodu eliyle hoca Aliye garip-garip baktı "bir sorunmu var bay bela?" diye bir soru yöneltdi Aliye hocanın bu lafı sınıftakilerin kah-kaha atmasına sebep olmuştu. Hocanın Aliye böyle seslenmesinin sebebi Ali'nin geçen yıl tam bir baş belası olmasından dolayı şimdide pek bişey değişmedi aslında sadece yılın daha başında olduğumuz için sakin biraz Taner sessiz-sessiz gülüyordu Leyla bunu görüp Tanere öldürücü bakışlar atdı ve olay daha fazla sorgulanmasın diye ayağa kalkıp durumu açıklamaya başladı"Bir sorun yok hocam kusura bakmayın Ali arkadaşım yere düşen kalemini alıcakken kafasını sıraya çarptıda" hoca inanmayan gözlerle bir Aliye bide Leyla'ya baktı Ali evet der gibi başını sallayınca herkes kendi işine döndü ama Güneşin gözleri hayla onlardaydı inanmamıştı tabiki bu lafa Leyla Güneşin baktığını görüp sorun yok der gibi bir gülümseme yerleştirdi yüzüne Güneşte Leylaya gülüpseyip önüne döndü ve Leyla hemen Tanere dönüp "gerizekalıı sınırını çocuktanmı çıkarıyon be"dedi Alide Leyla'ya katılır gibi başını salladı"aynen lan senin sevdiğin gelmedi diye bizi niye sevdiğimizi izlemekten mahrum bırakıyon"Taner mızmız çocuklar gibi omuzlarını banane demek ister gibi çekti"bakma oğlum Allah-Allah ölmezsin yaa"
Tam o anda kapı çaldı ve içeriye mahçup bir ifadeyle Asel girdi.
"Kusura bakmayın hocam geç uyandımda"
"geç kızım geç sorun değil" dedi hoca ve Asel yerine geçerken Leylayı görüp başıyla selam vererek gülümsedi ve yerine geçti Leyla Tanere dönüp"hadi gözün aydın al geldi seninki rahat bir nefes ala biliriz artıkk" Taner güldü "mızmızlanma bücür teneffüsteki işinide unutma"deyip göz kırptı
Leyla sinir bozukluğuyla güldü "unutmam gerizekalı unutmam merak etme"
* * * *
Zil çaldı herkes teneffüse çıktığın da Leyla kızların yanına gitdi"Ooo bakıyorum da birilerinin güzellik uykusu yarım kalmış"deyip güldü Asel eliyle yüzünü kapatıp utanır gibi güldü "yaa ama bakk napiyim uyanamıyorum kızlarr" kızlar gülüştüler o an Leylanın aklına bişey gelmiş gibi duraksadı"Aaa kızlarr ben size ne diycem bakk" kızlar Leyla'ya dönüp baktılar "Noldu kuzum" dedi Asel "Siz benim abilerimle tanıştınız mıı?" deyip güldü Güneş kaşlarını havaya kaldırıp şaşkın ifadeyle baktı"Abilerin mi?"
Birden Taner kızların yanına gelip ayakta duran Leylanın omzuna kolunu atdı"Öhmm kusura bakmayın kızlar konuşmanızı böldüm ama birisi abimi dedi?"Leyla güldü kızlarsa tanımayan gözlerle Tanere baktılar Leyla"Evett abicim bende tamda sizden bahs ediyordum kızlara" Taner dudak altı güldü"Ihmm o zaman ben kendimi tanıtayım hanımlar Taner ben memnun oldum kendimi bildim bileli bu okuldayım sizi de bir kaç kez görmüşlüğüm var yanii" dedi ve dudak altı gülüp göz kırptı Asel bir an duraksadı"Asel bende memnun oldum bu da arkadaşım Güneş ama ben anlamadım siz ikiz kardeşmisiniz?" deyip anlamayan gözlerle baktı Güneş buna kah-kaha atdı"Yok kız abi-kardeş gibiler yani onu demek istiyo"
Asel güldü"Haa anladım ayy çokk güzell kardeşliğiniz daim olur inşallah bebeklerr"
Ali gene olaya atlar gibi geldi bağırarak"NEYY BİRİ KARDEŞLİKMİ DEDİİ?"Güneş ve Asel kah-kaha atdı Leyla ve Tanerse Aliye gene bu bir salaklık yapıcak bakışları atıyordu Güneş gülüşünü durdurmaya çalışarak"Evet kardeşlik ve tahmin ediyim sende bu kardeşlere 3-cüsün dimi?" Ali yalandan öksürür gibi yapıp yakasını düzeltdi önemli bir konuşma yapmaya hazırlanıyo gibi “Öhmm tanıştığıma memnun oldum Ali ben hanımlar” çapkın bir gülümseme yerleştirdi yüzüne Asel ve Güneş kah-kaha atdılar Tanerse dudak altında Ali'yi sövüyordu Leyla Tanerin söylediklerini duyup gülüyordu Asel söze atlayıp “Ayy tanıyoruz tanıyoruz seni geçen senenin gündemi olan çoçuk”dediğine herkes kah-kaha atdı Taner “haa bak bu doğru işte benim kardeşim geçen sene hocaları canından bezdirdiği için okulun gündemine düşmüştü” herkes kah-kaha atarken Ali Tanere sen görürsün bakışı atdı ve zil çaldı o an Alinin ağzından sessiz bir küfür çıktı Leyla bunu duyup yerine geçerken Aliye söylenmeye başladı “Ayy konuştun işte salak daha ne mızmızlanıyon ya” Ali bir an duraksadı ve sevinçle güldü “doğru lan güldü bide bana dimi gördün dimi kız gördünüz dimii” Leyla Ali'nin bu haline kah-kaha atdığında Taner Aliye ters-ters bakıyordu hoca Leylaya dönüp ters bir bakış atdı Leyla ağzına eliyle fermuar işaresi yapıp sustu ve Aliye döndü tekrar “gördüm abicim gördüm hadi hayırlı olsun” Ali mutluluktan evlilikle ilgili şarkı mırıldanmaya başladı Taner sinirlenip Ali'nin kafasına vurdu “tamam lan anladık en aşık sensin tamam” Ali acıyla inledi yine ama bu sefer sessiz şekilde “ahh vurmasana be bak bu 2 oldu ha bugünn” Leyla abilerini kavgasına sessizce gülüyordu sadece
* * * *
Ders bitdi herkes kendi evine gidiyordu bizim 5-li artık iyi anlaşmaya başlamıştı Güneşle Leyla yine beraber gidiyorlardı koyu bir sohbet eşliğinde Güneş “abilerinde maşallah he kuzu” deyip kah-kaha atdı Leylada ona karşılık güldü ve kendini öven bir cümle kurdu “ayy öyledir canısı boşuna abilerim demedim yaa” Güneş gülerken aklına bişey gelmiş gibi bir anda gülüşünü durdurdu “Aaa bak aklıma ne geldii biz grup mu kursak acaba 5-miz” Leyla bu fikri sevmiş gibi Güneşe katıldı “Ayy olur valla bana uyar”
Güneş“ama sen kur grubu Ali'yle Tanerin numarası vardır sende bende veriyim numaramı” “Tabi canım olur ama bak bende Aselin numarası yok yaa” Güneş biraz düşünür gibi oldu sonra da “olsun kız sen kur grubu yarında Asele söyleriz alırız numarasını onuda eklersin sonra gruba” Leyla tamam der gibi başını salladı sonra Güneş “o zaman sen yaz canısı numaramı akşama grubu hazır etmiş ol bakk” Leyla güldü ve Güneşin söylediği numarayı telefonuna kayd etdi “Sen merak etme bebekk o iş bende” dedi ve karşıklı güldüler.
* * * *
Helloo bebeklerr nabersinizz?🙈
Beğendiniz mi bölümü?
Ayy ben bayıldımm😁
Bu arada olayları uzatmayı sevmediğim için hızlı gelişicek biraz haberiniz olsunn
İzlemede kalın:)
Oy ve yorum yapmarsanız sevinirim fikirleriniz benim için önemli💗