Weekend-ul a trecut prea repede. Ma imbrac intr-un tricou alb,blugi negrii si ma incalt cu niste botine cu toc de 10 cm. Apuc geanta de pe birou si merg la Sarah si Timy. Sarah tocmai isi prinde parul iar Timy isi aranjeaza freza. Sarah seamana cu mine;are parul brunet ca al meu si ochii mei iar Timy seamana cu el;are acelasi look vestimentar cum il avea el si ochii si parul este ca al lui.
"Mami!Neata!"
Spune Timy in timp ce isi ciufuleste putin parul ca sa ii stea mai bine.
"Neata,Tim!"
"Buna dimineaza,mami!"
Sarah vine si ma imbratiseaza.
"Neata,Sarah! Sunteti gata?"
"Da."
Spun in cor si ma prinde fiecare de cate o mana. Iesim din casa si ii urc in masina.
Dupa ce ii duc la gradi plec si eu la facultate. Incep cursurile la noua deci pot sa merg sa beau o cafea. Gasesc repede o terasa. Ma asez la o masa si ii fac semn unui chelner sa vina.
"Buna dimineata! Ce doriti sa comandati?"
"O cafea amara."
"Revin imediat."
Spune si pleaca. Scot notitele si incep sa invat. Chelnerul revine cu o tava. Imi aseaza cafeaua pe masa iar eu ii multumesc. Imi beau linistita cafeaua iar dupa plec.
Ajung la facultate. Parchez masina si fug spre intrarea in incinta. Pasesc pe holurile pline de studenti si incerc sa ii ocolesc. Ajung in sala si ma asez pe un scaun la intamplare. Imi scot ce am nevoie si astept sa vina profesorul. Mereu sunt prima care ajunge in sala.
Tocmai ce am terminat cursurile si ma grabesc sa ajung la Sarah si Timy. Ciocan la usa si imi raspunde Jenny.
"Hei!"
Spune si ma imbratiseaza.
"Hei! Puii?"
"Sunt cu Evelin la ea in camera. Din cate mi-a spus ea fac prezentare de moda."
Spune si noi doua chicotim. Ultima data cand au facut asta, Timy a spart o vaza si cand incerca sa o apuce sa na cada i-a pus piedica lui Sarah care a cazut peste Evelin.
"De data asta cred ca darama casa."
"Atat le trebuie."
Intram in casa. Ma asez pe canapea iar Jenny imi aduce popcorn. Zici ca imi citeste gandurile. Rad infundat si ii fac loc pe canapea.
"Doamnelor,azi avem cea mai tare mega-super prezentare de moda!!"
Vocea Evelinei se aude in toata casa. Ma asez mai bine pe canapea.
"Acum o avem pe Sarah. Aceasta este imbracata intr-o rochie de vara."
Sarah merge ca un model pe scari si da ocolul sufragerie. Este imbracata cu o rochie de'a Evelinei di in picioare cred ca subt tocurile lui Jenny. Incerc sa nu rad la imaginea asta.
Se opreste langa o vaza mare si sta serioasa."Acum il vedem pe Tim. Baiatul acesta poarta un costum elegant ce merge sa fie purtat la orice eveniment."
Il vad pe Timy imbracat in blugii lui,camasa de pe el sigur este a lui Scott si cravata este tot a lui. Merge cu o mana in buzunar si urmeaza acelasi drum pe care l-a facut Sarah.
"Acum pe scena apare Evelin. Aceasta poarta o rochie de mireasa."
Evelin paseste pe scari in rochia de mireasa a lui Jenny. Zambeste si merge elegand. Toti trei stau langa vaza aia mare. Impreuna cu Jenny incepem sa aplaudam.
Pe usa intra Scott care se uita in jur apoi incearca sa nu pufneasca in ras. Se apropie de noi si ne sopteste ce se intampla aici.
"Prezentare de moda."
Raspunde Jenny si se uita doar la copii. Scott ne urmeaza exemplul si incepe sa aplaude.
Timy incepe sa topaie si sa tipe "multumim!"si da peste vaza ,cazand pe rochia Evelinei iar ea a cazut peste el.
"Ups."
Spune Timy iar Sarah pufneste in ras.
"Gata,gata!"
Spun apoi ma ridic. Ii ajut pe cei doi sa se ridice.
"Acum mergeti si va schimbati. Plecam acasa."
Puii mei ma asculta si urca la etaj,in camera Evelinei.
In zece minute coboara aranjati. Ne luam la revedere de la Jenny,Evelin si Scott apoi urcam in masina.
Ajungem acasa imediat. Cei doi se duc sa se schimbe iar eu fac la fel. Imi iau niste pantaloni scurti de blugi si un tricou stramt si alb. Este vara si normal ca ma imbrac si du mai subtire. Azi am murit de cald la cursuri daca am avut blugi. Merg la ei in camera. Stau in pat si se joaca cu niste jucarii.
"Ati mancat la Jenny?"
"Da."
"Bine. Vreti sa va fac ceva bun?"
"Ne faci placinta cu mele?"
Intreaba si Timy,lasand masinute deoparte.
"Sarah vrei zi tu?"
"Da. Ne faci?"
"Bine. Sa stati cuminti."
Ii atentionez apoi merg in bucatarie. Imi scot ce am nevoie si ma apuc de preparat prajitura.
Dupa ce o scot de la cuptor o asez pe blat si o las sa se raceasca putin.
"Pui,veniti la mime."
Tip ca sa ma auda. In cateva minute vin la mine.
"Ce ziceti daca sambata o sa stati la Sorana?"
"Supel!!!"
Spun in cor. Ii mangai si apoi ii iau in brate.
"Bine atunci. Cum a fost la gradinita?"
"Supel. Am pictat,ne-am jucat si am invatat sa numalam pana la zece. A zis doamna sa telminam de sclis ciflele. Ne ajuti?"
"Bine dar putin. Este tema voastra si voi trebuie sa invatati."
Ii las jos si mergem la ei in camera. Cu o luna inainte sa implineasca un an le-am renovat camera. Le-am luat un singur birou dar este mare. Amandoi fug si scot din ghiozdanele caiete si un creion. Se aseaza la birou. Fiecare isi deschide caietul.
"Eu am sclis pana la sapte."
"Ial eu pana la sase."
"Bun sa va incep eu."
Incep sa scriu in caiet "7,7,7..." si tot asa apoi scriu si in caietul lui Timy.
Dupa ce terminam de scris,mergem sa mancam placinta. Le pun amandurora cate o felie.
Terminam de mancat apoi mergem afara sa ne jucam. Ma asez pe leagan si ii privesc cum se joaca.
############
Hei! V-am zis ca ne vedem maine si m-am tinut de promisiune. Imi cer scuze pentru greseli! Deja am facut ciorne pana la capitolul treizeci deci clar atatea capitole o sa siba cartea. Vreti mai multe? Sa imi spuneti. Cum vi s-a parut capitolul? Actiunea o sa inceapa cu adevarat dupa capitolul 15 deci mai avem de asteptat. Va astept parerile.
Lectura placuta in continuare!
P.s. : La media o avem pe Dianna. ↑
CITEȘTI
Mămică din întâmplare
RomanceDianna are o viata normala pana isi fac aparitia Jon,baiatul bogat si popular al liceului. La o petrecere cei doi se imbata si fac cea mai mare greseala. Dupa doua zile de la "incident" Dianna isi da seama ca va fi mamica. Ii spune de copil lui Jon...