Jisung

53 9 57
                                    

Öncelikle maraba 👋

Biliyor musunuz emin değilim ama artık yn yazmıyorum. 

Şu an yayınladığım yn ficlerini belki tamamlarım ama belki

Şu still with you'yu tamamlarım ama İnstagram dan emin değilim

Pek sevilmedi çünkü daha doğrusu okunma almadı

Dediğim gibi artık yn yazmıyorum

Şu an taslaklarımda bir sürü fic var

Taekook'tan tutun yeongyu'ya kadar

:)

Umarım seversiniz ve umarım bu fic tutar

Hey sen! Değerli zamanını ayırıp bu fice geldiysen Seni Tebrik Ederim

Umarım beğenirsin o(* ̄▽ ̄*)ブ

Tarih atın

Bende atayım hadi

12.01.2024

Bu yazmaya başladığım tarih

Yayınladığım tarih daha ileri olur

Fic tamamlanmadıysa şimdiden haber vereyim çok sık yb atamıyorum

Bir de bölümleri uzun yazmayı tercih edersem

Haftada 1-2 kez bölüm atarım

Çok bilinen bir yazar değilim

Umarım olurum 🥺

Çok uzatmışım amk

İyi Okumalar Çikolatalı Sütlerim..🤎

****

LMH'DAN

"Ya kanka bende bilmiyorum ki. Geldi birden 'bitirelim' dedi. Koydu bu bana. Hyunjin'i seviyordum.." dedim telefona. Chan Hyung bu aralar bana beleş psikologluk yapıyordu. Başarılıydı da. Resmen bana Hyunjin'i unutturacaktı.

"En başında zaten Felix'e önem gösteriyordu. Fark etmemiş miydin?" dedi. Evet, bu sözler bana huzur veriyordu. Ben küçük düşürülmekten hoşlanıyordum. "Hyung, biraz küfür eder misin bana?" dedim ve iç çektim.

"Knk kusura bakma ama aptalsın sen. Kör bir ucubesin. Senin ben amına koyayım"

"Siktir"

"Noldu? Bana mı dedin? Mal mısın oğlum sen istedin küfür etmemi"

"Hyung sana demedim. Bir dakika" dedim ve telefonu kapattım

"Siktir ne tatlı şeysin sen öyle" dedim önümde duran minik sincaba. Bana doğru baktı. Kocaman yanakları vardı. Etrafı kahverengi tüylerle doluydu. Bu onu daha da tatlılaştırmıştı. Elimi uzattım ve kucağıma aldım. "Bence sahibin yoktur. Seni sahipleniyorum" dedim ve yakınlarda bulunan petshopa gittim. İçeriden gerekli gereksiz ne bulduysam aldım ve eve geldik.

Salona bıraktım ve yanına oturdum. "İsmin ne olsa?" dedim. Sadece beni izliyordu. "Acaba kız mısın erkek mi" dedim. O ise tepkisizdi. En sonda hafif dokundum ve "Hey sana diyorum acaba kız mısın erkek mi?" diye yineledim. O ise bu sefer tepki verdi. Birden yere yattı ve bana bir şey göstermeye çalıştı. Onu inceledim ve ne göstermeye çalıştığını anladım. Bu nasıl sincaptı böyle?

"Ah erkekmişsin" dedim ve gülümsedim. "Sana erkek ismi koymalıyız." dedim ve telefonumu aldım.

minho ve uçan kedileri

QUOKKA ∑  minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin