"Açelya sana aşık!" bu sözler en beklemediğim kişiden çıkmıştı en yakım arkadaşım azra gözlerinin içine baktım intikam ateşiyle bakıyordu Esat'ın ise arkası dönüktü yüksek ihtimalle benim arkasında olduğumu biliyordu bu yüzden yüksek bir sesle "uzun zamandır biliyordum bunu ama emin değildim ve bende onu seviyorum" dedi donup kalmıştım gerçek miydi yoksa dalga mi geçiyordu bilmiyordum fakat sonraki haraketi ciddi olduğunu belli etti arkasını döndü elimi tuttu ve binaya doğru sürüklemeye başladı annem evde olduğu için benim evime değil de kendi evine götürdü tek yaşıyordu en basta beni eve soktu sonra ise kendisi eve girdi kapıyı kapattı. konusmaya başladı "aşağıda söylediklerimde ciddi değildim sadece azra'nın yanında seni küçük düşürmek istemedim"dedi hayal kırıklığına uğramıştım fakat hep yaptığım gibi belli etmedim o da benden cevap beklemeden devam etti "kıcası benden birşey bekleme bebek"diyerek elini omzuma attı hayır bu kadarı fazlaydı "kırarım" dedim afalladı ve "ne" diye bir şaşırma nidası döküldü dukaklarından "elini indirmezsen kırarım diyorum"tabiki inanmamıştı ama göstermek bizde farzdı omzuma attığı elini tuttum ve kendime çektim sonrasında ise ters çevirdim Esat orada acı çekerken konuşmaya başladım "yaparım dediğim şeyi yaparım yapamayacağım şeyi söylemem aşağıdaki hareketin için teşekkürler fakat bu bu şekilde davranabileceğim anlamına gelmez" artık gitme vaktim gelmişti kolunu bıraktım ve kapıyı açtım tam çıkacak iken kolumdan tuttu ve bağırarak "ne yaptığını sanıyorsun!" Dedi artık mal olduğunu anlamaya başlamıştım ama hala aşıktım çünkü o esat'ti yani "gidiyorum körmüsün" dedim kolumu elinden kurtardım ve aşağı kata kendi evime inmeye başladım fakat bizim kapıda annem ile konuşan azrayı görmemle duraksadım acaba ne anlatıyordu anneme hemen yanlarına gittim azra bana sinsi bir bakış atarken annen kızgın bir şekilde bakıyordu azra "iyi akşamlar gül teyzecim sizi daha fazla rahatsız etmeyeyim" dedi ben anneme bakarken annem "Sana da kızım hadi seni annen bekler" dedi sonra ise veni eve çağırdı eve girdigim anda bir soru sordu "nereden geliyorsun"
Evet bacımwaterler sizce nasıll