Teraźniejszości
Właśnie wracam po zakończeniu roku szkolnego do tak jak by mojego domu.
Po tym jak straciłam rodziców mój wtedy 20 letni przyszywany brat mnie wziął do siebie.
Nie jesteśmy ze sobą blisko wzajemnie siebie unikamy.
Jest strasznie wredny i nie dopuszcza do siebie nikogo oprócz swojego najlepszego przyjaciela i swojej rudej dziwki.
Od kąt pamiętam nie rozmawialiśmy ze sobą najwięcej rozmowy kończyły się na trzech zdaniach, i kłótni które były może 2 lata temu a tak to mierzymy się wzrokiem.
Na początku strasznie mi to przeszkadzało i czułam się dziwnie ale teraz mnie to nie interesuje.
Z roku na rok było co raz gorzej Nate trzymał mnie większy dystans po śmierć rodziców potrzebowałam od kogoś uwagi ale jej nie otrzymałam teraz mam w to ostro wyjebane.
Jedyne co zrobił to po śmierci rodziców tylko zgodził się mnie zaadoptować.
Wieku szesnastu lat znikną z domu, zobaczyłam go dopiero po 4 latach na pogrzebie rodziców.
Mieszkam teraz z nim w centrum Nowego Yorku.
Nataniela praktycznie nigdy nie przebywa w domu co mi ułatwia nie wiem co robi
Czym się zajmuje ale chodzą ploty że coś mafią ale jakoś nie chce mi się wierzyć.
Jest jeszcze jego najlepszy przyjaciel Kai który z plotek razem współpracują.
Co najlepsze nigdy go nawet nie widziałam wiem tylko że ma dziewczynę która jest modelką victorii secret jest normalnie wyjęta z tego wybiegu .
Raz kiedy byłam w domu zostawił coś Kai i ona po to przyszła . Dlaczego go nigdy nie widziałam ?
Nie wiem czy wspominałam ale też rzadko bywam w domu a i tym bardziej jak są goście Nate.
Czas spędzam z moimi najlepszymi przyjaciółmi .
Max jest to dosyć wysoki blondyn i z wszystkiego żartujący a i z wysokim ego naprawdę wyższym nawet wyższy niż szpilki Leli .No i Leila niska brązowo włosa z przeuroczymi piegami ale je zakrywa no i nie miła dla wszystkich z wyjątkiem nas poznaliśmy się w trudnym momencie mojego życia ale oni mnie uratowali ten moment polegał na tym ze byłam w super markecie i stara baba chciała mi zabrać moje ulubione czekoladki z alkoholem a oni mi pomogli ją wyjaśnić i tak się przyjaźnimy od 5 lat.
No I w tym ja jak to ludzie mówią że mam wywalone na wszystko i na wszystkich ze jestem wredną suką blablabla
nie wiem ile jest w tym prawdy ale jakbym tak pomyślała to w sumie dobra chuj w to .Wracając to mimo tego że Nate jest mega dziany nie daje mi pieniędzy opłaca tylko wszystkie rachunki .
4 lata temu poprosiłam go o 50 zł zrobił mi taką awanturę że nie chce wspominać .
Od tego czasu nigdy go o nie nie prosiłam.
Nigdy nie pyta czy mam na jakiś obiad albo na jakieś ubranie muszę sobie sama poradzić jak chce jakąś bluzkę czy cokolwiek.Przez to żeby mieć na życie sprzedaje narkotyki z leilą i Maxem tak mam pieniądze na swoje utrzymanie i drogie ubrania do tego czasem biorę udział w nielegalnych wyścigach,
przez to co robie trochę zaniedbałam naukę w szkole, ale zarywałam nocki i skończyłam ten rok niestety kierunek który wybrałam nie wiąże z nim przyszłości do tego nie wiem co chce robić w życiu .*********
Kiedy już dotarłam do mieszkania widzę że
jest otwarte już wiem że jest mój brat najgorsze co może być ale już nie zawrócę do przyjaciół bo muszę się przebrać na imprezę.
Orientuje że Nate nie jest sam w przed pokoju widzę szpilki ysl pewnie to tego glonojada dziewczyna mojego brata która jest w chuj wredna i żyje z jego pieniędzy kurwa i tyle w temacie.
Alex mnie nie lubi ale mam to w dupie nie obchodzi mnie ona a po za tym to z wzajemnością się nie nawiedzimy.
Czarne jordany, pewnie Nate
i drugie takie same tylko nie należące do Nathaniela nie kto inny jak nie pewnie ten Kai właśnie przez mój cały żywot go zobaczę i jeszcze czarne szpilki te same co glonojada to tej blondi .Nie zdejmując butów tez jordany ale lepsze lol
Jak mam pieniądze to kupuje No nie ?Muszę się przebrać bo bo razem z Maxem i Leilą stwierdziliśmy że idziemy na imprezę opić rozpoczęcie wakacji .
Dlatego musiałam wrócić do domu się przebrać ale najpierw muszę się napić wody
szybko wpadłam do kuchni
biorąc butelkę wody widzę że mój brat jest zajęty tą dziwką a chyba Kai z glonojadem biorę łyka i szybko przechodzę do swojego pokoju.