Második fejezet: Egy ruszki kioffolása

124 9 30
                                    

Azóta eltelt lassan kilenc év. Bius és Emma legjobb barátnők lettek, viszont másik középiskolákba vették fel őket, így ritkábban látták egymást.

Idő közben az interneten megismerkedtek pár emberrel, akikkel már élőben is találkoztak. Ezt a baráti kört Független Avokádók Szövetségének, röviden FASZ-nak hívták. Erre a napra is szerveztek egy találkozót suli után, mert úgyis péntek volt.

Bibi szokás szerint hatkor kelt fel az ébresztőjére. Semmi kedve se volt bemenni a suliba. Öt orosz egymás után, aztán még egy matek doga.

Valami, pontosabban valaki azonban motiválta a FASZ-találkozón kívűl. Ez a személy nem más volt, mint communistboy69. Ő egy srác volt a netről, akivel Bius egész jó kapcsolatot ápolt. Reménykedett, hogy egyszer találkoznak. Ha a FASZ-szal sikerült lehet ezzel a fiúval is fog. Írt egy üzenetet neki, majd kikelt az ágyából.

***

Hála a H5-ös hévnek majdnem elkésett, de végül csengetés előtt két perccel beért a Kőrösibe.

-Hali! - ült le a padtársa, Szandra mellé.

-Szia, kitalálom; megint a MÁV. - sóhajtozott.

-Igen, meg a kedves kis öreg banyák, akik megállnak leszálláskor az ajtók közepén. - vette elő Bius az oroszfelszerelését.

-Áhh másik kedvenceim... Amúgy emlékszel arra a csávóra, akit múltkor mutattam?

-Az a krumpli orrú? - nézett rá a barátnőjére.

-Aha. Tegnap összeverekedett az egyik berzsenyis öccsével! Nézd, itt a videó! - mutatta.

Biusnak a Berzsenyiről természetesen rögtön Emma jutott eszébe, és elkapta egy fura érzés.

-Úgyis rég volt valami jó dráma. - nézte elmélyülten a videót.

-Jaja, elvileg egy berzsós diák álította le őket. Majd kérdezd meg azt a berzsenyis barátnőd, hogy ő tud-e többet! - mondta lelkesen Szandra. - Tudod, hogy kellenek a szaftos pletykák!

-Persze, hogy tudom. - somolygott, ám a mosoly hamar lefagyott az arcáról, mivel belépett a terembe a legutáltaab orosztanára, Zsuzsa néni.

***


Miután - egyelőre - vége lett a negyvenöt percnyi szenvedésnek végre fellélegezhettek a diákok. Szandra elő is vett a szünetben egy banánt, hogy megegye, de persze nem úszta meg Bius perverz pillantását.

-Te perverz ruszki!- csapta meg a banán héjával a barátnőjét.

Bibi ezen csak felnevetett, majd ránézett a telójára, és látta, hogy communistboy69 válaszolt neki.

-Na, mit írt? - kérdezte a padtársa érdeklődve. 

-Írta, hogy jó reggelt, meg megkérdezte, hogy melyik megyébe lakom.

-És megírod neki?

-Csak megyét kérdez, nem nagy cucc, szóval igen. - felelte, majd pedig be is pötyögte a válaszát. - Jé, már látta is!

-Biztos ráér.

Bius a válaszra egyáltalán nem volt felkészülve. Drága, kommunista barátja offolta, mert ő Vas megyei, és túl messze vannak egymástól. Szandra is elolvasta az üzenetet, majd csak ennyit válaszolt;

-Ez egy pöcs. Ne foglalkozz vele, jobbat érdemelsz. Sok kommcsi úszkál még a vízben.

-Talán igazad van...


***


-Hős vagy, hogy túlélted ezt a matek dogát. - mondta Potter egy kávézóban, ahol a FASZ-tagok üldögéltek, és beszélgettek. - Én magyarul se éetem a tantárgyat, nemhogy oroszul.

-Perverz jő, nagyszerű hős, Biusnak hívják... - kezdte el énekelni Puding.

-Na és mizu ezen kívűl? - kérdezte Tami.

-Ma offolt communistboy69. - sóhajtott fel Bibi.

-Rohadjon ketté! - háborogtak egyszerre, kivéve Emmát. Mintha örült volna, hogy a legjobb barátnője „szabad”.

-Mehh, mindegy. Annyira nem volt fontos számomra, csak azért rosszul esett. De ti is meséljetek, mizu veletek?

Pillangó - Bimma fanfiction Where stories live. Discover now