Sabah bana seslenen bir sesle uyandım gözümü açtığımda karşımda Ülkü vardı gülümseyen yüzle bana baktı ve
"uyan artık uyuyan güzel, okula geç Kalıcaz.." dedi
Kafami yastıktan kaldırıp saate baktım 7:30 du..
"Günaydın Hilal..,tamam kalkıyorum" dedim..
Yataktan kalkıp günlük rutinim olan işlerimi halletim, ardından okul formamı giyip, Çantamı aldıktan sonra aşağıya indim.. Ülkü kahvaltı hazırlamıştı masaya geçtim.
N:"Eline sağlık hilal hersey çok güzel görünüyor"
H:"Afiyet olsun canım ama biraz acele edelim geç Kalıcaz yoksa"
Kahvaltımizi etmeye başladıkk..
(Çağan ve yağıza bakalım)
Yine sıradan ama güzel bir gündü Nazımla geçen 1.095n'ci günüm'dü
Bugün tam 3 yıl oldu onun o güzel yüzüne, sesine, gözlerine.. Herseyine tutulduğum gündü bugün her gün saniye saat daha çok aşık oluyordum ona.. Sanki kafamın içinde çalan değişik bir melodi gibiydi.. Her notası ayrı güzel.. Bu güzel düşüncelere dalmışken yağızin sesi ile ilkildim.Y:"nereye daldın gine? Sana söylüyorum ama sen başka alemlerdesin?"
Ç:"duymamışım Yağız! Noldu?"
Y:"hani biz mafyayiz ya ÇAĞANcim yapmamız gereken şeyler var? Onlar için depo ya gitmemiz lazım ama öncesinde tuanaya görmen için evden çıkmamız gerke çünkü ders saatlerine 15dk kaldı"
Ç:"Tamam. Çıkalım"
Evden çıkıp Nazın Okuluna doğru yol aldık her günümü, her saniyemi bu şekilde gecirebilirim.., onu izleyerek.., ama bu pekte mümkün değil..
********************
Ülkü ile okula gelmiştik.. Siyah bir araba vardı her gün buraya gelip duruyordu belli bir süre sonra gidip, okul çıkışı tekrar geliyordu.. Ülkü arabaya bakarak konuştuH:"acaba kimin arabası? Her gün burda?"
T:"Bilmiyorum Ülkü, ama garip her gün burda olması.. Hey! Dur napiyorsun?"
H:"kızım aşırı olay bir araba!? Bir fotoğrafımı çeksene! Nolur"
T:"hilal saçmalama kimsenin izinsiz arabası ile fotoğraf çekilemezsin gel şuraya"
H:"offf Naz tamam."
Ülkü yanıma geldi bir anda arabanın iki yanındanda kapı açıldı.. İçersinden bir esmer birde kumral iki tane adam indi ikiside kıvırcık saçlı,uzun boylu, kaslı adamlardı..
T:"afferin sana Ülkü içinde insanlar varmış!?"
H:"Kızım ben ne biliyim içinde insan var Allah allah"
T:"Offff"
Zil sesi çalar çalmaz ilkindim Ülkü ile sınıfa gittik. Bizim sınıfın camı okulun ön bahçesine yani giriş tarafına bakıyordu.. Ülkü ile camın önüne geçtik. Arabanın ordaki adamlara bakmaya başladık
H:"yanlız varya Su esmer olan çok iyi! Ay keşke numarası olsaydı "
T:"saçmalama Ülkü adam kim bilir kaç yaşında? Her şeyi geçtim sadece 2dk gördün konuşmadınız bile?"
H:"Off naz sende ne aşk düşmanısın!"
T:"2dk lik bir bakışma için aşk diyemem!"
Hoca sınıfa girdiği an gidip yerlerimize oturduk. Cam kenarında en arka sırada oturuyorduk. Gözüm o adamların olduğu yere kaydı, arabalarına binmiş gidiyorlardı, kimdi ki bunlar ve neden her gün geliyorlardı..? Anlam veremedim
*******************
Nazi gördükten sonra Yağız ile depo ya geçip işlere baktık ardından özel odama geçip sınıflarına zor şartlarda taktırdığım kamera ile Naz'mı izlemeye başladım. O kadar güzeldi ki.. Her geçen saniye dahada aşık oluyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunay Ateşi
Teen FictionGenç Adam Platonik Olduğu lise öğrencisi genç kızı kaçırınca olaylar karışıyor