MAFYA GENÇ KIZI BARDA ETKİLİYOR

375 14 6
                                    

Yağız'dan

Y-"Çağan Sana süper bir haberim var!"

Ç-"Noldu Yağız?"

Y-"Tuanagilin okulu satılıyormuş kısaca özetliyim okulu biz satın alıcaz"

Ç-"Ne alaka Yağız? Niye okul satın alıyım ben!?"

Y-"Tuanayi istediğin zaman görebiliceksin, hem araştırdım okul sahibi'nin işleri batmış öğretmenlerin maaşı yatırılmadığı için dersler vs hep boşmuş, Senin zaten derslerle aran iyidir üniversite'yi birincilikle bitirdin, ikimizde bunu biliyoruz, yani arada onların derslerinede gidebilirsin, of azcik şu beynini çalıştır! "

Ç-"Beynime laf etme beyinsiz herif!" kısa bir sessizlik oldu, düşünüyordum.. Ç-"Tamam. Okulun sahibi ile iletişime geç. Okulu satın alıcaz yürü"

Y-"Tamam.."

Çağan'ın odasından çıkıp okul sahibi ile konuşmaya gittim

(ÜlTu)

Ülkü'den*

Ü-"Naz hadi güzelim yemek yiyelim.."

T-"Tamam.. Yiyelim.."

Yemek masa' sına geçip oturduk..
Bir kaç dakika nin ardından yemeklerimizi bitirip. Masayı topladık..

Ü-"Nazz Hadi hazırlanıp bara gidelim!"

T-"Ayyy offff hilal ne bar'ı!!!?"

Ü-"Ya nolur nolur nolur!?" sanırım masum masum bakmam işe yaramıştı.. Bıkkın bir sesle kabul etti

Tuana'dan*

Odalarımıza geçip hazırlanmaya başladık. Aslında pek hevesli değildim ama hilali kıramıyordum..

-Naz İnfo-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Naz İnfo-

-Ülkü İnfo-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Ülkü İnfo-

Ü-"NAZİŞKOOOO HADİİ HAZIRIM BEN!"

Naz'dan*

Son kez rujumu sürüp saçlarımı düzelttim. Çantamı alıp aşağı indim

T-"Geldim canım hadi gidelim."

Evden çıkıp en yakın bar'lardan birine gittik, etrafa bakındım güzel bi yerdi ama kalabalıktı.. Boş bir koltuk gördüm

T-"hadi Hilal gel buraya oturalım.."

Ü-"Tamam Nazz.." baristanin çaprazındaki bir masaya geçtik oturduk.. Çok geçmeden yanımıza gir garson geldi

Garson-"Kusura bakmayın efendim ama sizi bu masadan kaldırmak zorundayım"

T-"Pardon sebep!?"

Garson-"Bu masa'nin sahibi var efendim ondan başkasını oturtmuyoruz.."

Ü-"ne saçmalık bu ya.. Masa tapulu malları mi!? Allah Allah!"

Ülkü'den*

O sırada bu tarafa iki tane adam bu tarafa doğru geldiler.. Bunlar sabahki adamlardi..

Garson-"Hoşgeldiniz Çağan bey.. Yağız bey.."

Ç-"Noldu? Bir sorun mu var?"

T" ayağa kalktım

T-"Var. Bu arkadaş buraya oturmamız izin vermiyor kalkın gidin diyor. Birinin özel yeriymiş sanırım bizi oturtmuyor.."

Garson-"Çağan bey ben sizin yerinizde oturdukları için kaldırdım.."

Ç-"Tamam Sen git." gitti "bu masa bizim.. Amaa sizin bu masada oturamicaginiz anlamına gelmiyor.. Dimi Yağız?"

Y-"Öyle.." yüzümde bir gülümse
oluştu

T-"Güzel." yerime oturdum "o zaman gidebilirsiniz."

Ç-"Biz gidicez demedikki.. Sadece oturabiliceginizi söyledik.."

Ü-"Ne saçmalıyorsunuz?"

Ç" masadaki boş yerlere oturduk Yağız'la

Ç-"bence aynı masada oturmamızın bir sıkıntısı yok.."

Tuana'dan*

Sinirli bakışlarımı üstüne saldım arkadaşi ile yayıla yayıla oturdular durumun kötü yanı ise! ADAM AŞIRI KARIZMATIK! Kıvırcık Saçları, derin derin bakan ela gözleri, güldüğündeki yanağına oluşan gamzeleri.. Noldu bana ya.. Bu adamı düşünmeden duramıyorum!

Ü-"TUANA! Kızım yine nereye daldın!?"








İlerleyen bölümlerde ufak tefek +18 sahneler olabilir şimdiden haber veriyim dedimm ❤️

Dolunay Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin