Pov Luna
Ik word wakker met een enorme koppijn maar ja ik sliep ook pas om 3 uur. Het is nu 06:30 en ik begin straks op mijn nieuwe school. Ik vind het best wel spannend ik heb heel me leven in Amsterdam gewoond en ik woon nu in Zaandam. Ik kleed me aan gewoon een trui met een spijkerbroek. Tandenpoetsen, haar doen, tas inpakken en gaan. Ontbijten doe ik nooit vind ik niet nodig. Ik kom op school. Ik kom het lokaal in waar ik moet zijn er kijken een paar kinderen me erg hc aan maar maakt niet uit. De docent mevrouw huisman zegt dat ik daar kan zitten een plekje achterin. Daar zit een jongen hij stelt zich voor als tijmen. Een meisje zegt wat leuk zeg tijmen heeft een keer iemand ontmoet die hem mag. De twee meiden naast haar lachen. Tijmen zegt trek je der niks van aan ze vinden zichzelf erg grappig. Oh ja ze heten Emma, Lisa en Sophie zegt tijmen. Volgende les is meneer boontje hij geeft wiskunde. Tijmen vraagt heb je een wiskunde boek? Ik schud me hoofd. Hij zegt je mag wel met mij mee kijken. Ik zeg dankjewel tijmen. Tijd skip naar pauze. Luna ga je samen met mij pauze houden vraagt tijmen. Ik zeg ja Is goed. En we gaan naar de kantine en daar is Eva de beste vriendin van tijmen. Tijd skip naar de laatste les. De laatste les is Nederlands van meneer konings. Ik, tijmen en Eva hebben een gesprek en komen erachter dat we alle drie bankzitters fan zijn en ze 13 januari in afas optreden gelukkig heeft tijmen een extra kaartje hij ging eerst met zijn moeder maar nu met mij en Eva. Ik en tijmen spreken na school tijd af Eva kon helaas niet. Tijmen heeft het warm dus doet effe een T-shirt aan. En ik zie nu zijn armen helemaal onder de sneeën ik schrok effe. Ik vraag aan tijmen gaat het? Hij zegt Luna niet schrikken van wat ik nu ga zeggen. Ik knik zacht. Ik verdien dit die meiden uit onze klas pesten me al sinds de eerste dus ben het gewend. Tijmen aan zoiets moet je niet gewend raken maar ik snap je gevoel. Nee Luna je snapt me gevoel niet niemand snapt dat. Wel Tijmen ik heb hetzelfde mee gemaakt daarom ben ik verhuisd bij mij gingen ze me op wachten na school ik was gewoon bang om naar school te gaan. En ik heb al een paar zelfmoordpogingen gedaan maar mijn beste vriendin Nicole heeft mij steeds tegen gehouden om het te gaan doen. Maar ze heeft zelf ook moeite met niet opgeven het liefst gaan we gewoon dood. Oh WoW ik wist dit niet Luna. Nee is oké kon je niet weten. Luna mag ik wat vragen? Ja dat mag tijmen. Mag ik je armen zien. Uh.. ja dat mag maar beloofd het me dat je het niemand verteld. Ik beloof het Luna. Luna laat der armen zien.WoW Luna je armen zijn enorm erg ja. Ik weet het maar ik kan er niet echt mee stoppen. Tijmen zegt nee ik weet het is lastig. Maar ik ben echt blij dat je bij ons in de klas gekomen ben Eva en ik hebben maar twee lessen samen. Ik ben ook blij dat ik bij jou in de klas ben gekomen. Het is 17:00. Tijmen ik moet wel echt naar huis het wordt laat maar mag ik eerst je snap dan kunnen we nog appen. Als ik thuis kom gaan we bruine bonen eten lekker. Ik ga nog effe YouTube kijken en met Nicole appen en dan is het ook al weer 02:00 in de nacht ik ga slapen.
JE LEEST
A girls life (bankzitters)
Mystery / ThrillerDe bankzitters ontmoeten een meisje en gaan dingen ontdekken nou als je het wilt weten zou ik zeggen leest het. ⚠️ er kan zelfmoord enzo in komen ⚠️