Rok 1398 Charlie ma 34 lata i założyła rodzinę ma trójkę dzieci Harper-,12 lat,
Peggie-4 lata,Madison-bardzo lubi poziomki ,8 lat,Charlie ma również męża Luca,35 lat.Charlie prowadzi spokojne życie lecz David i Emma którzy są już ponad 20 lat pod wodą chcą się zemścić na Marley i Charlie.Zaklęcie prysło pod wodą a David i Emma poznali sekret Charlie i postanowili ją ukarać porywając Madison.nadszedł dzień zemsty powiedział David wiem gdzie mieszka Marley odczaruje cię a jeśli nie to......Hej Marley powiedział wchodząc do mieszkania David.Marley która myślała że to jej mąż odparła cześć Carlos.David poszedł do kuchni w której znajdowała się Marley.Hej powiedział David.Na co odskoczyła od blatu Marley i powiedziała w strachu D-Da-Da-Dav-David?!Odpowiedział tak to ja.Przestraszona Marley w panice próbowała uciec.Ale David ją złapał i powiedział a ty gdzie się wybierasz najpierw odczarujesz Emmę
Marley odpowiedziała no dobra dobra tylko mnie puść.David spojrzał na Emmę w tym samym czasie. Puszczając Marley.Marley wypowiedziała zaklęcie MOJA RÓŻYCZKO PĘDŹ PRZEZ ŚWIAT ZAMIEŃ JĄ Z ŻABY W KWIAT.PODLEJ KWIAT SZCZYPTĄ PYŁU A ZAMIENI JĄ W PANIENKĘ PIĘKNĄ.Już a teraz won.David z Emmą poszli pod szkołę Madison.Kiedy dziewczynka wyszła ze szkoły i pokierowała się w stronę parkingu na którym ma dojść do porwania.David siedział za kierownicą pojazdu a Emma miała złapać malutką Maddy.Wszystko poszło zgodnie z planem Madison została porwana.Davidowi ani Emmie Madison nie była potrzebna a więc podali jej zatrute poziomki i wywieźli do lasu.Charlie parę godzin po tym jak Madison skończyła lekcje ale nie wracała Charlie z Lucą zaczęli jej szukać.Po nieudanych poszukiwaniach Charlie zgłosiła zaginięcie córki odpowiednim służbą.Pare dni po zgłoszeniu Madison została odnaleziona w opuszczonym domu.Kiedy Maddy wróciła do domu Harper i Peggie zaczęły się jej bać.wyglądała zdecydowanie inaczej ale testy DNA pokazywały że to Madison.Nikt się nigdy nie dowiedział czy to napewno ona.Przez to że Harper i Peggie się jej bały Madison dostała własny pokój w którym każdej nocy jest zamykana przez Charlie i Luce dla bezpieczeństwa ponieważ Madison pare dni Po powrocie z lasu w nocy udusiła kota Harper.Nie Wiadomo czy to ta 8-letnia dziewczynka którą porwano z pod szkoły ponieważ Madison kochała poziomki a na testach DNA wychodzi że ma na nie alergię.Nikt się nigdy nie dowiedział czy to naprawdę Maddy.
CZYTASZ
Przepłyń ze mną przygodę życia
Mystery / Thriller14-letnia Charlie jest zakochana od 3 lat w Davidzie lecz David nie zwraca na nią uwagi ponieważ ma już dziewczynę Emme lecz Charlie i jej przyjaciółka Marley rzucają na Davida zaklęcie miłosne Zaklęcie-233 słowa Czy to ona?-premiera 28 grudnia 20...