Ahr... Hell si povzdechla další rok a teď ještě k tomu bez mého otce.
Takhle ve škole nebudu mít už žádného zastánce, ukončila svůj monolog a vešla do té největší třídy protože se začínaly představovat profesorové.
Paní ředitelka Nairalynn Aerael Škoděj začala uvádět profesory jak se jmenují,co učí a kde je můžem najít. Hell to nějak nezajímalo většinu z nich už dávno znala. Najednou však uslyšela nové jména Soliris Draguli ji nezaujal ale to druhé jméno? No prosím. Bartoloměj Krákal s tou holí o kterou se opíral vypadal opravdu dobře. Sice byl asi trochu starší ale věk je přece pouze číslo. Ne?
Dělala jako že jí je úplně ukradený přitom to tak úplně nebylo:)...
Pak byla hodina věštění a večeře na které jsme se dozvěděli o pohárech.
Po večeři už jen hygiena a všichni studenti ležely v postýlkách ve svých komnatách. Učitelé chodily po pokojích jestli už studenti spí ,nebo alespoň leží v postelých. Na nás vyšel zrovna Krákal.
Zaklepal na dveře ,spíš do nich kopnul holí ze spodu.
Když otevřel dveře tak s nimi narazil na Falka, který si zrovna schovával věci do svého kufru. No pane profesore ? To docela bolelo ještě to Falko ani nestihl doříct, a už slyšel naštvaný hlas profesora Krákala. Jakto že ještě nespíte?! Řekl Král lehce naštvaně ale i tak s docela klidným hlasem,ne jako když se hádá s panem profesorem Rimurem Rumirem který se mimochodem zjevil za Krákalem. Jaká náhoda že zrovna VY se tu vybavujete S MÝMI studenty v tuto noční dobu ahmm? Neměl ste je náhodou jen zkontrolovat jestli spí a ne do nic vrážet dveřmi či s nimi nadále komunikovat ha? Falko se rychle postavil a ustoupil pár kroků protože podle výrazu obličeje profesora Krákala zijstil že sedět pod jeho holí není nejlepší nápad. Zatím co Hell jen seděla na posteli a pozorovala jak se tito dva profesoři hrotí, Krákal vzal svou hůl a praštil profesora Rumira do holeně. Máte štěstí že tu je plno studentů jinak bych použil mnohem radikálnější řešení tentokrát už docela naštvaně a nahlas řekl Krákal. Falko se poměrně potichu aby to profesoři neslyšeli zeptal Hell, myslíš že ho to bolelo? Jakožeee moc důvod ho praštit a řvát tady "máš štěstí, příště bych použil radikálnější řešení",U čehož se Falko snažil napodobit jeho tón hlasu.
Hell jen zavrtěla hlavou trochu se zasmála a řekla ty asi vůbec netušíš co ti dva mezi sebou mají?
Falko se jen ne chápavě podíval na což Hell odvětila jen něco o jejím otci a vše se dozvíš v pravý čas. Falko protočil oči a šel si radči lehnout ať nezchytá taky ránu holí či nějaké "radikálnější řešení"
ČTEŠ
Černá láska /ŠČak
Fantasystudentka Hell Savitur. Dcera člena černého bratrstva ,Baldura , si oblíbí jednoho z členů učitelského sboru , Bartoloměje krákala. Spolu projdou celý rok na škole však konečný boj proti černému bratrstvu bude konečným i pro Krákala. . . . . . . Pře...