Kluběnky

35 1 0
                                    

"Zaujmula jsem Krákala a ještě k tomu, jsem v jeho týmu!" Nadšeně si pomyslela Hell v hlavě ale nenechala na sobě znát že se jí líbí.
Dále přemýšlela o Krákalovy, ale najednou, její přemýšlení přerušil křik . Byl to Míša! Kakoňský PREFEKT a PSBÚ... Který zrovna řval přez celou školu "on mě napadl! Mě jakož to PSBÚ! Chápete to ? On napadl MĚ ! MĚ PSBÚ ! ČERNOU magii na mě zaútočil na Mě! Na PSBÚ!!"
Dál opakoval jak na něj Vašek zaútočil jakož to na "PSBÚ"!
Profesoři se snažily Aby Míša tolik nevyšiloval a začali řešit situaci.
Všichni studenti se nahrnuly kolem Michala a Vaška. Začal tam být poměrně zmatek.
Jeden z profesorů vykřikl "všichni buďte ticho a rozejděte se, tady není nic k vidění!". Pár profesorů šlo řešit Michalův a Vaškův spor jak se to vlastně stalo zatím co ostatním daly dobrovolný úkol. Stavět domečky pro kluběnky! Hodně lidí šlo stavět společně někteří i samy. "Heeeeeeeeell Hell Hell Hell Hell půjdem stavět domečky pro kluběnky? Prosiiiiiiimmm Heell" Falko se neůspěšně
snaži přemluvit Hell ,aby s ním šla stavět domečky pro kluběnky.Hell se na něj jen vražedně podívala a lehce naštvaně řekla"ty jseš asi fakt úplně ubohý",trochu se zasmála a poměrně agresivně dodala " chováš se jak malý štěně! Začni se už konečně chovat na svůj věk ,ne jako když by ti bylo pět! jak už jsem řekla jsi fakt ubohý". Falko jen sklopil hlavu a šel stavět domeček pro kluběnky. Hned co odešel tak se tam skoro kouzelně  zjevil Krákal. No pro Hell to KOUZELNÉ bylo navíc je ve škole čar a KOUZEL, takže nevím co jiného by od toho čekala.
Koukala se na něj. Viděla jak se tak sexy opírá o svoji hůl a ty jeho ruce. To jak je pomlácený a slunce na něj hází paprsky které mu dělají tak krásné odlesky v očích, do kterých když se podíváš, jak když by ses povznesl a viděl hliněné nebe.Co teprve ty brýle? No prosím úplný Harry Potter.
Koukali se na sebe z očí do očí a navazovaly romantický oční kontakt bylo to skvělé Hell i Krákal si přáli aby tato chvíle nikdy neskončila. To by to ale nebylo ono. Profesor Rumir "náš ZELENÁČ se zase vyznamenal!"a usmál se . "Proč ho zase  obvinujete" řekla Esmée. Rumir se na ní jen podíval a zase se usmál "proč se ho zase zastáváte?"."JÁ, bych navrhoval veritaserum" Řekl Rumir s nadšením a u posledního slova se trochu zhoupnul.
Paní ředitelka Nairalynn Aerael škoděj se na něj šokovaně podívala a rychle a zmateně řekla" a -a kde ho chcete shánět, takové věci už dávno ve škole nemáme".Rumir se jen usmál a šťastně řekl "tak ho budeme muset uvařit".

Černá láska   /ŠČak Kde žijí příběhy. Začni objevovat