Nilsu intikam uğruna Can'ı affeder.

39 2 0
                                    

Ve işte o pazartesi günü ona tek bir msj attım
-Sen hala beni seviyormusun Can? Dedim ve ben bunu attıktan sonra bile acaba yanlış mı yapıorum gibisinden aklımda deli sorular oluşmaya başladı.
Ve Can'dan msj geldi
-Hemde senin için ölecek kadar seviyorum seni bunu sorman hata
-O ihaneti yaptıktan sonra hata olsa bile bazı şeyleri bilmeden yapabiliyorum artık.. bu arada bişey dicem sana Can
-Buyur
-Bence biz barışmalıyız çünki baksana sen bensiz bende sensiz bir hiçiz
-sen ciddimisin yaa ağzından bal damlıo bak gerçekten bu sefer sen ne istersen o
Derken onunla barıştık bir kaç hafta oyalandım bekledim bakalım nasıl gidiyor veya nasıl gidecek diye. Aslında o birkaç hafta iyiydi ama sonra artık intakam gerçekleşmeli dedim anlaştığım arkadaşım Nurullah'la bir plan yaptık yani ben sanki ikisini aynı anda yürütüyormuşum gibi bir oyun anlıcanız.Birgün Can'la buluştuktan sonra yanından ayrıldım ona dedimki benim işim çıktı sonra görüşürüz diye e tabi onun peşimden merak edip beni takip edeceğini biliyordum.Sonra ben bi yerde Nurullahla buluştum ama işler istediğim gibi olmadı Nurullah kendince hareket ederek orda Can bize bakarken beni öptü bu hiç hesapta yoktu Can'ın baktığını gördüğüm için Nurullah'a tokat atamadım plan bozulmasın die.Sonra baktım Can orda yoktu bişey demeden gitti. Bir hafta falan geçti ses seda yok arıorum açmıo önce dedim galiba benim yaptıklarımı yapıor bende sustum.Ertesi sabah bir msj kocaman yazmış bide.
-AYRILDIK ben artık başkasına aşığım seni sevmıyorum sen sadece bir hevestin anlıcan gelip geçtin.Demiş,e ben şok oldum ya acaba beni sinir etmek için mi diyor böyle diye ama yalan değilmiş bir arkadaşım söyledi Kübra diye bir kızla çıkmaya başlamış yani o kız telefonunda 79 kere konuştuğu kızla çıkmaya başlamış,ama ben hala inanamıyorum kendi oyunuma kendim yenildim.

Aşkın YalanmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin