1. Bölüm Teklif

267 13 0
                                    

KEREM

Bugün Alarmımın sesiyle uyandım kendimi baya bi takdir ettim
şimdi bak normal Alarm sesi yerine sevdiğim Şarkılardan birini Koydum böylece daha Rahat uyandım
ve tabiki daha mutlu güne başladım. Bugün zaten hiç birşey Morelimi bozamaz
Bu Akşam Çocuklarda Barda çalıcaz.

O yüzden en iyisi Kalkıp bi Duş aldım. Kısa bi duştan sonra üstüme beyaz Polo T-shirt ve altıma bi Jeans giydim.

Aşyaya indiğimde kimse yoktu demekki bizim beyler hala uyuyorlar. Tabiki aklıma şeytani bi fikir gelmedi hihihi. Ilk önce Denizi uyandırim tam yukarı geri çıkacakken Yiğit geldi yanıma.

Y: Günaydın Abi

K: Günaydın Kardeşim

Y: Daha kimse kalkmadımı diye sordu

En iyisi Yiğitide Plana ortak ediyim daha eğlenceli olur.

K: Yok daha kalkmadılar ama ben birazdan onları çok güzel kaldırcam görürsün şimdi! diyip göz kırptım
tabiki Yiğit anladı bir Planım olduğu.

Y: Vay Vay Kerem Sayer Arkadaşlarına Hayin planlarımı var diyip güldü.

K: Sadece benim değil sende dahilsin Plana hadi gel çok eğlenicez. Sen şimdi git Telefonunu al gel ve Denizin odasının önünde beni bekle.

Y: Tamam

Bende bu sıra banyodan bir Kova dolusu Soğuk Su doldurdum ve Denizin odasının önüne gittim.

Y: Abi bu çok Klişe değil mi ?

K: Bu sadece Denizin Şakası masum birşey sen Onurunkini gör öyle Konuş.

Yiğitlen yavaş yavaş Denizin Odasına girdik hala mışıl mışıl uyuyor. Yiğite bakarak 3 kadar sayıyorum.

K: 1 2 ve elimde 3 işareti yapıyorum. Yiğit herşeyi Kameraya çekiyor. Bende bütün suyu Denizin üstüne döküyorum.

D: Hassiktir noluyor Lan diyip yataktan fırladı tabi bizde gülme Krizine girdik

K&Y: HAHAHAHAHAHA

D: Oğlum Siz ne siniz lan Ergenlikten çıkamadınız mı hala dedi bize sinirli sinirli bakarak.

K: Hadi oğlum Kalk daha Onura Şaka yapcaz onun ki daha eğlenceli olcak diyip biraz daha güldüm.

Deniz yataktan kalktı ve bizlen geldi Onurun odasına.
Onunki biraz daha Kötü bir Şaka olcak.

Onurun odasına girdik. Bu nasıl uyuyor resmen yastığına sarılmış. Üçümüz birbirimize bakıp gülmemek için zor tuttuk kendimizi. Telefonumdan Silah sessleri açtım. Tabiki bizim Onur nasıl korktuysa artık.

O: Hepiniz siperlere saklanın Savaş başladı Allah Allah, vuruldum beni bırakın ben Vatanım için öldüüümm diye yataktan düştü.

Tabi bizde gülme ye başladık bu ne lan ne gördüyse artık Rüyasında.

K&Y&D: HAHAHAHHAAHA

En önce Yiğit kendini Toparladı ve ilk Konuşan o oldu tabi bu sırada Onur bize Şaşkın Şaşkın bakıyordu.

Y: Oğlum haha S-sen ne gördün Allah Aşkına R-rüyanda Hhhahs

O: Siz bana şaka mı yaptınız lan diye bağırdı tabi biz yine gülmeye başladık

K: Aman neyse ne hadi Kahvaltı yapalım sonra hazırlanıp çıkarız dedim ve odadan çıktım.

Yarım saate kadar Kahvaltımızı yaptık öyle Şatafatlı bir Kahvaltı yapmadık hepimiz tost yedik.

Müzik Aşkı (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin