Be vetés

18 0 0
                                    

Dominik szemszög

Miután végeztünk vandaval vissza mentünk a bázisra.
V:Miért jövünk vissza?
D:Mert lesz egy kis feladatunk
V:Jojo
Miután vissza értünk el kezdtem mondani hogy kicsoda es hogy el lopta a szállítmányunk felét. Ezért kell ki iktatnunk mert veszélyes.
V:Oké és kik mennek?
D:Te és én
V:Ezaz
D:És hideg vérel kell még ölnöd
V:Az menni fog nem az első eset lesz.
D:Hogy mi? Te már öltél meg embert
V:Aham
D:Na ak most el mesélsz nekem mindent
V:Hú legyen előre szólok hogy nem a legjobb családból származok
D:Oké hallgatlak
V:Ez elég korán kezdodőt kb 5 éves lehet mikor anyám meghalt és utána apámnak kellet fel nevelni 4 gyereket hát úgy van egy bátyám és volt még egy iker testvérem még egy öcsém minden jól ment és hát el telt ez az idő és ilyen 14 éves lehettem és már akkor bele keveredtem egy rossz társaságba ahol ki derült hogy én egy alkoholista és drog függö vagyok és az egyik nap ki szöktünk az iker tesómmal és hát el voltunk még minden, és egyik haverom adót nekem először egy stukert a kezembe és így indultunk haza. Miután haza értünk sunyiba vissza másztunk az ablakon hogy ne legyen gond és igen úgy gondoltuk nem lesz semmi baj de apukák ott ült az agyamon és le buktunk és azt mondta hogy csak engem fog megbutetni így is tet megerőszakolt és utána vissza kellet vennem a ruhám mert rám parancsolt hogy mennyek utána egyenesen le a nappaliba és míg én oltoztem addig ő az iker tesomat egy székhez kötötte mire le értem el kezdte őt szurkolni egy késsel és azt mondta te hülye kurva ez az egész és a tesóm vére az én kezemen szárad én el kezdtem mondani hogy ha meg egyszer meg meri szurni én le lovőm és ő csak a pofámba röhögött oda ment mögé és egy egyszerű mozdulattal el vágta a torkát én meg elő vetem a pisztolyt és fejbe lőttem.
D:Azta picsa
V:És utána folyamatosan öltem embereket és drogoztam és ittam
D:Akkor hogy ezt meg tudtam indulhatunk?
V:Várjál át öltözők
D:Oké
Vanda szemszög
Fel mentem és fel öltöztem
Szettem

D:Azta picsa V:És utána folyamatosan öltem embereket és drogoztam és ittam D:Akkor hogy ezt meg tudtam indulhatunk?V:Várjál át öltözők D:Oké Vanda szemszög Fel mentem és fel öltöztem Szettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

D:Hol van a fegyvered?
V:Szoknya alat és a bakancsba van 3 kés
D:Akkor indulás
Vanda szemszög
El indultunk én fel ültem a motoromra, míg Dominik el ment a fegyverekért.
Oda értünk

Maffiába CsöppentemWhere stories live. Discover now