Te Credeam Altfel

95 4 1
                                    

Ma trezesc dimineața de razele soarelui, ce îmi mangaiau fata. Tom nu era lângă mine, asa ca profit. Ma duc la baia din camera sa îmi fac un dus. Uitasem sa îmi iau hainele din masina lui Tom, asa ca îmi infasor un prosop. Ies din baie și îmi admir corpul în oglindă dulapului. Îmi iau repede niște haine de la Tom.

Când ies din camera dus întâmpinată de o mireasma de cafea și de un sunet melodios, care vinea dintr-o camera alaturata. Deschid ușor ușa încăperii, iar acolo ii vad pe Tom, Bill, Amira și încă doi băieți, cum cantau o melodie.

Amira ma vede și vine la mine, ușor, fără sa ii deranjeze pe băieți.

A: Te-ai trezit, putoare?
V: Îți dau una acum de nu te vezi!
A: Te-ai trezit cu pula-n pizda?
V: Da, m-am trezit, probleme? În fine, ce faci?
A: Bine, tu ce faci?
V: Bine, acum m-am trezit, tu ce faci?
A: Fa ești proasta?
V: Nu, tu ești proasta?
A: Acum ai chef de glume?
V: Cine sunt băieții aia doi?
A: Niște prieteni de-ai gemenilor, fac o melodie.
V: Interesant, bill a venit cu ideea?
A: Practic, dar eu l-am convins sa o pună în practica.
V: Mda, vreau și eu sa vad ce fac.
A: Acum doar se încălzesc, se duc mai târziu sa înregistreze. De abia aștept sa iasă melodia.
V: Cum se numește?
A: Durch den monsun, dar au și o varianta în engleza. Le vor face pe amândouă.
V: Ce tare! Hai sa intrăm.
A: Bine, hai.

Intram in camera unde băieții înregistrau. Tom canta la chitara, chiar i se potrivea. Când m-a văzut s-a oprit și o data cu el s-au oprit și ceilalți.

Vine la mine și ma pune la el în poala, acum stand pe canapea cu mine în brațe.

T: Neața prințesă, ti-am făcut o cafea, este în bucătărie. Ma saruta
V: Mulțumesc! Și îl sărut si eu. O beau mai târziu, stau prea bine aici. Zic eu punandu-i mâinile în jurul gatului sau.

El își poziționează mâinile pe talia mea, punându-și apoi capul pe umărul meu.

A: Ce drăguți sunteți!
B: Și noi suntem drăguți.
A: Normal.
V: "normal" o îngân, strambandu-ma.
A: Deci sa mor io de nu te bat.
T: Sa nu te atingi de ea.
B: Hai coae nu sti de gluma?
T: Cred ca tu nu sunt ști de gluma.

Și începem sa ne certăm toți patru. Gustav și Georg intervin, prezentandu-se.

Gu: Buna, eu sunt Gustav, voi cum va numiți?
V: Venus.
A: Amira.
Ge: Eu ma numesc Georg, încântat de cunoștință!
V: Ba, mie îmi e foame.
T: Si mie.

Intr-un final, li se face tuturor foame. Când ajung în bucătărie, vad lângă ceașcă de cafea o țigară de la brandul meu preferat.

V: Tom, nu trebuia!
T: Am văzut cum voiai sa iei pachetul de sobranie de colecție, asa ca l-am furat sin magazin pentru tine.
Fug la el în brațe și il sărut, el își poziționează mâinile pe curul meu.
V: Tom, mu sintem simguri. Ii soptesc printre dinti.

Eu împreună cu Amira, începem sa facem niște sandviciuri și șnițele. În timp ce gateam îl vad pe Tom cum sorbea din cafeaua mea.

V: Tom, dacă vrei, poți sa o bei. Îmi fac eu alta.
T: Am vrut sa gust, apropo ii mai trebuie zahar.

Chicotesc și ii pun lângă cana borcanul cu zahar.

Gu: Uita-te bine, sa nu îți fi pus sare! Rade Gustav.
V: Haha, rad eu ironic. Apoi ii arunc putina faina în fata.

Criminal LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum